جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع بیش از یک هزار بسته معیشتی توسط خادمیاران رضوی زرند بین محرومین

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع بیش از یک هزار بسته معیشتی توسط خادمیاران رضوی زرند بین محرومین
در حرکتی مردمی و خودجوش، خادمیاران رضوی شهرستان زرند تعداد هزار بسته معیشتی برای نیازمندان شهرستان به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و اعیاد شعبانیه تهیه و توزیع کردند.

حجت الاسلام سلطانی؛ مدیر کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان زرند بیان کرد: به مناسبت سال نو و اعیاد شعبانیه تعداد هزار بسته غذایی به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال توسط خادمیاران رضوی بین نیازمندان و افرادی که در پی شیوع ویروس کرونا شغل آنها تحت تاثیر قرار گرفته است توزیع شد.

وی تصریح کرد: بزرگترین و مهم‌ترین وظیفه خادمیاران، خدمت در شهر محل سکونت خود است که خادمیاران زرندی در همین راستا اقدام به تهیه اقلام غذایی با برای نیازمندان و افرادی که کسب و کار آنها با شیوع بیماری کرونا تحت تاثیر قرار گرفته است کردند.

حجت‌الاسلام سلطانی یادآور شد: اقدامات زیادی توسط خادمیاران زرندی در سطح شهرستان انجام گرفته از جمله آنها توزیع گوشت بین نیازمندان، اهدای اجاق گاز به خانواده‌ای نیازمند در سطح شهرستان و … است که در چند روز اخیر انجام گرفته است.

مدیر کانون مرکزی خادمیاران رضوی زرند تاکید کرد: در پی شیوع ویروس کرونا، خادمیاران زرندی معابر و اماکن عمومی شهرستان را برای جلوگیری از شیوع این ویروس ضدعفونی و گندزدایی کردند.

وی افزود: کانون خادمیاران رضوی شهرستان زرند مهم‌ترین وظیفه خود را خدمت به قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه می‌دانند و در نظر دارد تا با چنین اقداماتی باری از دوش نیازمندان بردارد.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *