یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / جاری شدن سیل مهر رضوی در البرز/ توزیع 250 بسته غذایی و آزادی زندانیان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / جاری شدن سیل مهر رضوی در البرز/ توزیع 250 بسته غذایی و آزادی زندانیان
مسئول کانون تخصصی خیرین دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز از توزیع 250 بسته غذایی در بین محرومان به همت خادمیاران رضوی خبر داد.

عزیزالله کیان در گفتگویی در کرج اعلام کرد: به همت یکی از خادمیاران استان، 88 سبد مواد غذایی شامل برنج، گوشت قرمز، گوشت مرغ، چای، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و روغن مایع تهیه و بین خانواده‌های محروم این استان توزیع شد.

وی ارزش هر بسته غذایی را دو میلیون و 700 هزار ریال و کمک‌های نقدی که توسط این خادمیار خیر برای تهیه بسته‌های غذایی اهدا شده بود را 237 میلیون و 600 هزار ریال برآورد کرد.

مسئول کانون تخصصی خیرین و حمایت مالی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز، اظهار کرد: همچنین در ایام پایانی سال و ابتدای سال جدید نیز 70 بسته غذایی به همت کانون شهرستان فردیس آماده و در بین خانواده‌های محروم تحت پوشش این منطقه توزیع شد.

اهدای 24 سری جهیزیه به نوعروسان

کیان همچنین از مشارکت خادمیاران رضوی برای مقابله با ویروس کرونا در استان البرز خبر داد و گفت: خادمیاران علاوه بر مشارکت در ضدعفونی کردن معابر با توجه به مضیغه مالی برخی از خانواده‌ها یک راس گوسفند قربانی و تعداد 100 بسته غذایی نیز بین نیازمندان توزیع کردند.

تهیه 24 سری جهیزیه برای نو عروسان و همچنین آزادی پنج زندانی از دیگر اقدامات کانون خیرین دفتر نمایندگی آستان قدس در البرز بود که کیان به آن اشاره کرد و گفت: با نذر مالی یکی از خادمیاران به مبلغ 161 میلیون و 900 هزار ریال پنج زندانی با همکاری خانواده‌هایشان از زندان شهید کچویی آزاد و به دامان خانواده خود بازگشتند.

مسئول کانون تخصصی خیرین و حمایت مالی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز در پایان علاوه بر تقدیر از تمامی خیرین اظهار کرد: به طور قطع اجر معنوی تمامی کارهایی که از سوی خیرین صورت می‌گیرید توسط ولی نعمتمان حضرت رضا(ع) بی پاسخ نخواهد ماند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *