یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ۱۲۰۰ پرس غذای متبرک بارگاه منور رضوی بین بیماران کرونایی خراسان شمالی توزیع می‌شود

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ۱۲۰۰ پرس غذای متبرک بارگاه منور رضوی بین بیماران کرونایی خراسان شمالی توزیع می‌شود
با شیوع ویروس کرونا و لغو حضور زائران در حریم رضوی، آستان قدس رضوی اقدام به توزیع 1200 پرس غذای متبرک رضوی در بین بیماران مبتلا به کرونا در کشور کرده است.

 آستان قدس رضوی همزمان با شیوع ویروس کرونا و لغو حضور زائران حرم مطهر امام رضا(ع) و به دنبال آن تعطیلی میهمان‌سرای حضرت رضا(ع) اقدام به پخت غذای متبرک رضوی و توزیع آن میان بیماران مبتلا به کرونا در سراسر کشور کرده‌اند.

سهم خراسان شمالی از این غذای متبرک یک هزار و 200 پرس غذای گرم است که 500 پرس غذا در بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد، 300 غذا در شهرستان شیروان و 400 پرس در بیمارستان شهرستان اسفراین بین بیماران کرونایی و پرسنل بیمارستان‌ها در حال توزیع است.

امروز توزیع در بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد که محل نگهداری بیماران کرونایی است با حضور نماینده ولی فقیه در بجنورد، فرمانده سپاه استان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی انجام شد.

در این اقدام علاوه بر توزیع غذا، بسته‌های متبرکی شامل قرآن، نمک، نبات، گلاب وماسک، دستکش به بیماران و کادر درمانی بیمارستان‌ها اهدا شد.

گفتنی است، در این برنامه جمعی از خدام بارگاه منور رضوی با حضور در بیمارستان‌ها ضمن قرائت دعا و توسل به اهل بیت(ع) غذا و بسته‌های تبرکی را میان بیماران و کادر درمان در بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد توزیع کردند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *