شنبه 15 اردیبهشت 1403 - Saturday 04 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع غذا و بسته‌های متبرک در بیمارستان ولایت دامغان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع غذا و بسته‌های متبرک در بیمارستان ولایت دامغان
خادمیاران آستان قدس رضوی با حضور در بیمارستان ولایت دامغان از کادر درمانی و پزشکان تقدیر و غذا و بسته‌های متبرک را بین بیماران و کادر درمانی توزیع کردند.

 فرج الله وفادار؛ مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: در این برنامه که با حضور حجج اسلام حسینیان امام جمعه دامغان و محمد حسن رستمیان؛ مدیر حوزه علیمه استان سمنان برگزار شد، علاوه بر تقدیر از کادر درمانی و اهدای غذای حضرتی و چرخاندن پرچم بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع)، از مبتلایان ویروس کرونا نیز عیادت کردند.

وی با بیان اینکه این مراسم که حال‌وهوای معنوی خاصی را به بیماران و کادر درمانی این بیمارستان بخشید اضافه کرد: خدام بارگاه منور رضوی با ذکر صلوات خاصه امام رضا(ع) و مداحی وارد این بیمارستان شدند که مورد استقبال بیماران و کادر درمانی مستقر در بیمارستان ولایت دامغان، که اختصاص به بیماران مبتلا به ویروس کرونا دارد، قرار گرفت.

وفادار ادامه داد: خادمان حرم امام رضا(ع) با حضور در بیمارستان‌ ولایت شهرستان دامغان ضمن قرائت دعا و توسل به اهل بیت(ع) و برقراری ارتباط زنده با حرم امام رضا(ع)، غذای متبرک و بسته‌های تبرکی را میان بیماران و کادر درمان توزیع کردند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *