پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / حماسه آفرینی مدافعان سلامت

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / حماسه آفرینی مدافعان سلامت
باید از بین خاکریزها به تماشای صحنه حرم نشست. جایی که مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه، چشم‌هایشان را به حرم شما گره می‌زنند و بدرقه راهشان بدون شک نگاه امید بخش امام رئوفی است که نگاه به صحن و سرای او آدمی را از خود بیخود می‌کند‌.

چشمان بارانی مدافعان سلامت با ارتباط زنده به گنبدی خیره خواهد ماند و آرزومند آن هستند تا دوباره گرد سلامتی بر روی مرزهای این دیار پاشیده شود و باز زیر لب زمزمه کنند:
آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند
آیا بود که گوشه چشمی به ما کنند

طرح «نسیم مهر رضوی» با هدف قدردانی از مدافعان سلامت در بیمارستان‌های استان سمنان با حضور خادمان رضوی در حال اجرا است تا جان‌ها امیدی دوباره بگیرند و کادر بهداشتی و درمانی با حال و هوای تازه به ادامه روند درمان بیماران در این روزهای سخت بپردازند.

حضور خادمان حرم مطهر رضوی در آغازین روزهای سال جدید در بیمارستان‌ها، برای تلاشگران عرصه درمان که آمدند تا سلامت را به بیماران هدیه دهند التیام‌بخش دردهایشان بود و امروز تمام خادمان آستان قدس رضوی با نهایت اشتیاق به دیدار کسانی آمدند که ساعت‌ها در بخش‌های مختلف و با بررسی‌های دقیق در حال پیگیری وضعیت بیمارانند و قرار است ما مردمان با همدلی و همکاری در کنار این جهادگران این ویروس منحوس را شکست دهیم.

نمایش دیگر دوستی

خادمان پس از ورود به بیمارستان‌ها و دلجوئی از مبارزان عرصه سلامت به مدیحه سرایی پرداختند و بسته‌های متبرک حضرتی را به بیماران و کادر درمانی توزیع ‌شد. بدون شک بسیاری از بیماران آرزو داشتند تا در این ساعات در کنار امام مهربانی‌ها بودند و با فراغ خاطر به گفت وگو و مناجات می‌پرداختند؛ خیلی‌ها آرزوی بهبودی را داشتند و خیلی‌ها پیروزی در این مبارزه را.

این روزها که دنیا و کشور همچنان درگیر ویروس کروناست و کادر درمان، درگیر مسائل مربوط به بیمارانند، از خودمان بپرسیم براستی چگونه می‌توان قدردان زحمات این بزرگ مردان و زنان بود که امروزه این‌چنین نمایش باشکوهی از دیگر دوستی خود را به نمایش گذاشته‌اند و در رقابت مرگ و زندگی، شادی را برای مردمان این سرزمین به ارمغان آورده‌اند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *