دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع طرح بسته های کالا ویژه نیازمندان، توسط خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع طرح بسته های کالا ویژه نیازمندان، توسط خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت
طرح تهیه بسته کالا ویژه نیازمندان با عنوان «بسته‌های ارزاق محرومین» به همت کانون خیرین و حمایت مالی خادم‌یاران رضوی شهرستان جیرفت اجرا شد.

 انیسه اسکندری مسئول کانون خیرین و حمایت‌های مالی خادم‌یاران رضوی شهرستان جیرفت گفت: در روزهای آغازین سال نو و با هدف کمک به محرومین و ایتام ۳۰۰ بسته ارزاق بین نیازمندان توزیع شد.
وی افزود: این بسته‌ها شامل اقلام ضروری و مصرفی خانوارها بوده و هر یک به ارزش ۱۵۰۰۰۰۰ریال شامل؛ روغن یک لیتری، برنج ۴ کیلو، شکر ۱ کیلو، قند ۱ کیلو، رب گوجه‌فرنگی نیم کیلویی، گوشت قرمز نیم کیلو و پوشک بچه‌، در بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده‌اند توزیع شد.
اسکندری اظهار داشت: بسته‌های ارزاق از محل کمک خادم‌یاران و خیرین تهیه شده و در این کانون به صورت فصلی و مناسبتی با کمک خیرین توزیع می‌شود.
همچنین این بانوی خیر در رابطه با کمک به سیل‌زدگان زهکلوت در سیلی که اخیرا به جنوب استان کرمان خسارت رسانده است، تصریح کرد: 150 بسته کالا شامل؛ دو تخته فرش، پوشک بچه، موادشوینده، مواد بهداشتی، گوشت قرمز، جهت کمک به سیل زدگان زهکلوت آماده شده و تاکنون ۱۰ رأس گوسفند نیز برای تهیه گوشت قرمز این سبد کالاها ذبح شده است.
گفتنی است؛ کانون خیرین و حمایت‌های مالی شهرستان جیرفت در مناسبت‌های مختلف فعالیت‌هایی مانند توزیع سبد کالا و غذای نذری در ماه‌های رمضان و محرم، تهیه ۵۰۰۰ بسته نوشت افزار، کیف، کفش و لباس، ارسال۱۰۰۰بسته نوشت افزار برای دانش‌آموزان شهرستان‌های جنوب کرمان رودبار و فاریاب، ذبح گوسفند به صورت ماهانه و توزیع گوشت، توزیع مواد شوینده و بهداشتی در بین نیازمندان و همچنین کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان انجام داده است.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *