یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - Sunday 05 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان مهریز برگزار می‌شود

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان مهریز برگزار می‌شود
دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی همزمان با سراسر کشور در شهرستان مهریز برگزار می‌شود.

 این جشنواره در سه بخش کودک، نوجوان، بزرگسال و در قالب فردی و خانوادگی با موضوع حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) برگزار می‌شود و در واقع فرصت مناسبی است تا آحاد جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان، معرفت و شناخت چند وجهی نسبت به سیره اهل بیت(ع) کسب کنند.

منابع این جشنواره ویژه گروه سنی ۴ تا ۱۲ سال از کتاب‌هایی با عنوان گنبد خورشید، زندگی حضرت معصومه(ع) و ده قصه از امام هادی برای بچه‌ها و برای گروه سنی نوجوان از کتاب‌های ستاره من، نشانه‌ها و مژده گل انتخاب شده است.

جوانان و بزرگسالان ۱۸سال به بالا نیز می‌توانند با خواندن کتاب‌های امام رضا(ع)، امام رضا(ع) و ایران، بر مدار آفتاب، شاه چراغ(ع)، خورشید رهنمای و حکمت‌های نقوی در این مسابقه کتابخوانی شرکت کنند.

فعالیت فردی این جشنواره در قالب‌های نقاشی با استفاده از تمامی ابزارها از جمله آبرنگ، گواش، مداد شمعی و مداد رنگی امکانپذیر است.

فعالیت گروهی نیز ویژه رده سنی ۹ تا ۱۲سال در قالب نمایش‌نامه‌ خوانی، جمع‌خوانی روزنامه و کتاب برگزار می‌شود.

مهلت شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۹ خرداد ۱۳۹۹ تعیین شده و علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در بخش الکترونیک و دریافت فایل کتاب‌ها به سایت www.samakpl.ir  مراجعه و  به منظور شرکت در بخش مکتوب مسابقه و دریافت امانی کتاب‌های جشنواره در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان حضور پیدا کنند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *