جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهدای کتاب و بسته‌های متبرک رضوی به مدافعان سلامت شهرستان شیروان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهدای کتاب و بسته‌های متبرک رضوی به مدافعان سلامت شهرستان شیروان
همزمان با سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و اعیاد شعبانیه بسته‌های متبرک رضوی به همراه کتاب و شاخه‌های گل به مدافعان سلامت شهرستان شیروان اهدا شد.

حجت الاسلام عبدالرضا قوی بنیه؛ از خادمیاران این شهرستان با اعلام این خبر گفت: این بسته‌ها ظهر امروز به مناسبت نیمه شعبان در محل قرنطینه پرستاران و همچنین کارکنان نیروی انتظامی مستقر در سطح شهر به صورت رایگان اهدا شد.

وی با بیان اینکه این بسته‌ها شامل یک جلد کتاب رمان، نمک و اسپند متبرک رضوی، ماسک و دستکش است، تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرنطینه شدن مردم در منازل یکی از بهترین گزینه‌ها مطالعه کتاب است که موجب رشد و اعتلای بنیه علمی جوانان و نوجوانان می‌شود.

حجت الاسلام قوی بنیه هدف از اجرای این طرح را تشویق و ترویج فرهنگ کتابخوانی، پر کردن اوقات فراغت و مانوس شدن آنان با مطالعه عنوان کرد و گفت: «سنگر کتاب مرکزی» شهرستان شیروان فعالیت خود را از سال ۹۸ به عنوان شعبه مرکزی در کشور آغاز کرده تا در بحث ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح کشور بتواند قدم‌های موثری بردارد.

وی اجرای فعالیت‌های فرهنگی در این ایام را یکی از ضروریات دانست و خاطر نشان کرد: دستگاه‌های فرهنگی می‌توانند با استفاده از ابزارهای نوین از جمله فضای مجازی به ماندن مردم در منازل تا قطع کامل ویروس کرونا و کمک به سلامتی عموم جامعه کمک کنند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *