چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - Wednesday 01 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادمیاران رضوی چالوس 100 دست لباس پرستاری برای مقابله با کرونا تهیه کردند

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادمیاران رضوی چالوس 100 دست لباس پرستاری برای مقابله با کرونا تهیه کردند
مدیر کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان چالوس از تهیه و توزیع هزار و 500 گان بیمارستانی و 10هزار ماسک بهداشتی دست‌دوز بین شهروندان و کادر درمانی خبر داد و گفت: ۱۰۰ دست لباس مخصوص با تجهیزات کامل ویژه پرستاران به ارزش 200 میلیون ریال برای برطرف کردن نیاز کادر درمانی تهیه شده است.

محمدحسن اسفندیاری در گفتگویی ضمن تقدیر از زحمات مدافعان سلامت استان مازندران در پیشگیری و درمان بیماری کرونا، بیان کرد:  در این راستا ۱۰ هزار عدد محلول ضدعفونی کننده یک لیتری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تهیه و به صورت رایگان بین مردم این شهرستان توزیع شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های خادمیاران رضوی در قالب طرح «نسیم مهر رضوی» و با هدف امید آفرینی در جامعه و کادر درمانی برای مقابله با کرونا انجام می‌شود، گفت: تاکنون بیش از ۵ هزار واحد مسکونی و همچنین نهادها، ادارات، بانک ها، معابر عمومی و اماکن پرتردد این شهرستان به همت خادمیاران رضوی ضدعفونی شده است.

اسفندیاری از اهدای ۵۰۰ کارت هدیه یک میلیون ریال به منظور قدردانی از زحمات پرستاران و کادر درمانی همزمان با ایام نوروز خبر داد و بیان کرد: خادمیاران با حضور در منازل بیماران کرونایی و قرنطینه خانگی به درمان و برطرف کردن نیازهای ضروری آنها کمک می‌کنند.

وی همچنین از تهیه ۵ دستگاه پمپاژ استریل کننده برای جلوگیری از شیوع کرونا خبر داد و گفت: 1000 سبد کالا به ارزش 200 میلیون تومان به همت خادمیاران رضوی و خیرین تهیه و بین اقشار آسیب پذیر توزیع شد.

اسفندیاری با اشاره به همت والای خادمیاران رضوی برادر و خواهر برای تغسیل و تدفین اموات کرونایی در چالوس، اظهار کرد: ۲۰ جفت چکمه به ارزش 2 میلیون تومان برای افرادی که در بحث غسل و دفن اموات کرونایی کمک می‌کنند، تهیه شده است.

مدیر کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان چالوس در بخش دیگری از سخنانش به تهیه یکصد جفت کفش برای دانش‌آموزان بی سرپرست و بدسرپرست اشاره کرد که در آستانه عید نوروز به دست آنان رسید.

وی اضافه کرد: همچنین خادمیاران رضوی به مناسبت گرامیداشت ولادت با سعادت امام زمان(عج) علاوه بر برپایی جشن‌های مجازی و پخش صدای مولودی از بلندگوهای مساجد، 2۰ راس گوسفند را ذبح و با رعایت موازین بهداشتی بین نیازمندان و محرومان توزیع کردند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *