دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاری جشن میدانی در خیابان ولیعصر(عج)تهران به مناسبت میلاد حضرت رقیه(س)

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاری جشن میدانی در خیابان ولیعصر(عج)تهران به مناسبت میلاد حضرت رقیه(س)
همزمان با میلاد با سعات حضرت رقیه(س) سازمان موقوفات آستان قدس رضوی استان تهران با همکاری خادمیاران رضوی منطقه 6 تهران اقدام به برگزاری جشن میدانی در خیابان ولیعصر(عج) کردند.

 همزمان با میلاد با سعات حضرت رقیه (س) سازمان موقوفات آستان قدس رضوی استان تهران با همکاری خادمیاران  رضوی منطقه 6 تهران اقدام به برگزاری جشن میدانی در خیابان ولیعصر(عج) کردند.

وی افزود: خادمیاران رضوی همچنین در اقدامی جداگانه علاوه بر توزیع ماسک بین عابران، نسبت به پاکسازی و ضدعفونی معابر و خودروهای عبوری اقدام کردند.

شهیدی ادامه داد: همچنین گروه سرود بین‌المللی اسراء نیز با اجرای سرودهایی به مناسبت ایام شعبانیه شور و نشاط خاصی را در محل برگزاری جشن و شیرخوارگاه آمنه برپا کردند .

وی گفت: از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا با تشکیل ستاد مدافعان سلامت با هماهنگی بنیاد کرامت رضوی و دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان تهران جمعی از خادمیاران به بیمارستان‌های هاجر، شریعتی، امام خمینی (ره) و فیروزگر مراجعه کرده و نسبت به توزیع آب میوه‌های طبیعی و بسته‌های متبرک با نام «نسیم مهر رضوی» با رعایت موازین بهداشتی اقدام کردند.

ضدعفونی اماکن عمومی از جمله پارک‌ها، عابر بانک‌ها، پمپ بنزین‌ها و سایر مراکز خدماتی از دیگر فعالیت‌هایی بود که شهیدی به آن اشاره کرد.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *