چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - Wednesday 01 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / 1000 بسته متبرک رضوی در بیمارستان‌های استان کرمان توزیع شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / 1000 بسته متبرک رضوی در بیمارستان‌های استان کرمان توزیع شد
نماینده بنیاد کرامت رضوی استان کرمان از توزیع 1000 بسته متبرک رضوی در قالب طرح «نسیم مهر رضوی» در بیمارستان‌های استان کرمان خبر داد.

سید حسین صابری با اعلام این خبر گفت: بالغ بر هزار بسته غذایی، بسته‌های متبرک نمک و نبات هدیه آستان قدس رضوی در قالب طرح نسیم مهر رضوی میان بیماران مبتلا به کرونا و کادر درمانی بیمارستان‌های این استان توزیع شد.

وی افزود: این طرح که در تمام استان‌های کشور در حال اجراست، با هماهنگی قبلی با مسئولان مربوطه و رعایت توصیه‌های بهداشتی غذا و بسته‌های تبرکی امام رضا(ع) بین بیماران و کادر درمانی توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: به منظور قدردانی از خدمات کادر درمانی و پزشکان به عنوان مدافعان سلامت در وقایع اخیر، این بسته‌های غذایی و تبرکی بین بیماران و کادر درمانی بیمارستان‌های افضلی پور کرمان و امام خمینی(ره) جیرفت توزیع شد.

نماینده بنیاد کرامت رضوی استان کرمان با اشاره به اجرای پویش «مدافعان سلامت» تصریح کرد: با توجه به اینکه کشیک‌های خدمت در حرم مطهر به علت بیماری کرونا به طور موقت تعطیل شده است، با برنامه‌ریزی مرکز امور خادمین آستان قدس رضوی و به منظور خدمت‌رسانی به بیماران، نیازمندان و محرومان کل کشور این طرح با مشارکت بیش از ۱۰۰هزار خادمیار رضوی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح خادمیاران با توجه به تخصص، علاقه‌ و توانایی خود در سامانه جامع خادمیاران رضوی، یک عرصه خدمتی نظیر همیاران سلامت را با هدف کمک به بیماران، خدمت به سالمندان، همیاران تولید البسه و ماسک و مدافعان سلامت با هدف خدمت به کادر درمانی را انتخاب می کنند ودر استان محل سکونت خود به نام امام رضا(ع) مشغول خدمت‌رسانی می‌شوند.

صابری گفت: در شهرستان جیرفت به همت بانوان خادمیار کارگاه تولید ماسک از اسفند ماه سال 98 راه‌اندازی شده که روزانه 8 هزار ماسک و دستکش تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه در روز نیمه شعبان تعداد 4 هزار ماسک توسط خادمیاران رضوی جیرفت توزیع شد، اظهار کرد: همچنین در شهرستان زرند و شهربابک نیز به همت خادمیاران رضوی کارگاه دوخت ماسک راه‌اندازی شده است که در طول ماه ۴۰ هزار ماسک تولید می‌کنند.

نماینده بنیاد کرامت رضوی استان کرمان با بیان اینکه طرح سفره مهربانی ویژه اطعام محرومان و مستمندان در ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد افزود: در قالب این طرح بیش از ۷۵ هزار بسته غذایی در استان‌های کرمان، خوزستان، سیستان و بلوچستان که سال گذشته درگیر سیل بودند، توزیع خواهد شد.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *