شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تولید روزانه 3 هزار ماسک بهداشتی توسط خیرین و خادمیاران رضوی ارومیه

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تولید روزانه 3 هزار ماسک بهداشتی توسط خیرین و خادمیاران رضوی ارومیه
مسئول کانون خیریه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان آذربایجان غربی عنوان کرد: توسط خیرین و خادمیاران رضوی ارومیه روزانه 3 هزار ماسک بهداشتی تولید می‌شود.

 روحینه همتی در این رابطه اظهار کرد: با اجرای طرح مدافعان افتخاری سلامت در استان آذربایجان غربی، خیرین و خادمیاران رضوی در عرصه خدمت تولید ماسک، فعالیت‌های خود را از ابتدای سال آغاز کرده‌اند و این اقدام تا زمان ریشه کن شدن بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

وی افزود: اولین کارگاه تولید ماسک از ابتدای سال ۱۳۹۹ با مشارکت خیرین و خادمیاران رضوی و گروه جهادی آوای کار آفرینان راه اندازی و زمینه‌ای برای فعالیت و خدمت‌ خادمیاران از راه دور فراهم شد.

 همتی گفت: در این کارگاه ۲۰ نفر از خیرین و خادمیاران در دو شیفت صبح و عصر با ظرفیت تولید روزانه ۳۰۰۰ ماسک در حال فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: تاکنون ۵۵ هزار ماسک بین کارکنان شهرداری و ادارات مختلف و نیازمندان توزیع شده است.

گفتنی است، حجت الاسلام اکبر نوروزنژاد؛ مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی، با حضور در این کارگاه، از مدافعان افتخاری سلامت در عرصه تولید و تامین امکانات و وسایل مورد نیاز برای پیشگیری و کنترل این بیماری تقدیر و با اهدای تبرکات رضوی صمیمانه از اقدامات خیرخواهانه آنان تشکر کرد.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *