دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تولید و توزیع آبمیوه میان بیماران کرونایی و کادر پزشکی بیمارستان بعثت توسط خادمیاران همدانی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تولید و توزیع آبمیوه میان بیماران کرونایی و کادر پزشکی بیمارستان بعثت توسط خادمیاران همدانی
خادمیاران جوان همدانی با توسل به امام رئوف(ع) آبمیوه‌های طبیعی تولید و بین کادر پزشکی و بیماران مبتلا به کرونا بستری در بیمارستان بعثت همدان توزیع کردند.

 خدمت به خلق خدا عبادت است و این روزها هر کسی هر چه در توان دارد برای خدمت به خلق خدا صرف می‌کند و این روزها کوچک و بزرگ، پیر و جوان همه برای بهتر شدن حال بیماران مبتلا به کرونا و تقویت قوای جسمی کادر پزشکی هر چه در توان دارند کوتاهی نمی‌کنند.

در این میان خادمیاران امام مهربانی‌ها حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) نیز در کنار سایر آحاد مردمی و نهادها، پرتوان در جهت حمایت از نیازمندان و کمک به بهبود حال بیماران قدم بر‌می‌دارند.

رضا مرتضایی؛ دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی همدان در خصوص تولید آبمیوه و توزیع آن بین بیماران مبتلا به کرونا و کادر پزشکی بیمارستان بعثت همدان، اظهار کرد: شبکه جوانان رضوی استان همدان در راستای کمک به روند درمان بیماران مبتلا به کرونا و تقویت قوای جسمی کادر پزشکی بیمارستان اقدام به تهیه و توزیع آب میوه طبیعی در بیمارستان بعثت کردند.

وی افزود: در همین راستا با همکاری و هماهنگی مدیریت بیمارستان بعثت برای اطمینان از سلامت آبمیوه‌های تهیه شده  تمام اقدامات با رعایت جوانب بهداشتی زیر نظر مسؤلان بهداشتی بیمارستان انجام شد و آبمیوه‌های تولیدی در اختیار بیمارستان قرار گرفت تا میان کادر درمانی و بیماران توزیع شود.

مرتضایی با اشاره به اینکه 250 بطری آبمیوه تولید و در اختیار بیمارستان قرار گرفت، عنوان کرد: برای تولید این مقدار آبمیوه 10 نفر از خادمیاران مشارکت داشتند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *