شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / 1800 پرس غذای متبرک در هفت قرارگاه مرزی خراسان رضوی توزیع شد ( عکس از احمد حسنی )

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / 1800 پرس غذای متبرک در هفت قرارگاه مرزی خراسان رضوی توزیع شد ( عکس از احمد حسنی )
آستان قدس رضوی به بهانه بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی، با توزیع غذای متبرک حضرت رضا(ع) از زحمات و جانفشانی‌های نیروهای ارتش در مناطق پر خطر مرزی قدردانی کرد.

امین بهنام مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان رضوی در گفت‌وگویی از ویژه‌برنامه آستان قدس رضوی در روز ارتش خبر داد و گفت: خادمان این آستان مقدس، امروز 29 فروردین‌ماه ضمن سفر به  هفت منطقه مرزی خراسان رضوی از خدمات شماری از مرزبانان قهرمان تقدیر به عمل آوردند.
وی ابراز کرد: امیر رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا هم در کنار خادمان رضوی در یکی از این مناطق مرزی حضور پیدا کرد و به سهم خود از تلاش همه رزمندگان در لباس خدمت‌ به مردم در مرزهای کشور تجلیل کرد.
بهنام با اشاره به مناطق مرزی مورد بازدید که در آن‌ها غذای متبرک توزیع شد، افزود: 300 پرس غذا در مرز جنت ‌آباد، 300 پرس در مرز سمیع آباد، 300 پرس مرز دوغارون، 500 پرس در پادگان ارتش در تپه سلام، 100 پرس در پادگان امام تقی(ع)، 100 پرس در ستاد ارتش و نیز 200 پرس غذا در یک پایگاه هوایی مرزی توزیع شد.
به گفته مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان، سه خادم بارگاه منور ثامن‌الحجج(ع) نیز در این سفر به پرچم‌گردانی و مداحی پرداختند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *