یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / نشست هم‌اندیشی مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در البرز با کانون‌های تخصصی برگزار شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / نشست هم‌اندیشی مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در البرز با کانون‌های تخصصی برگزار شد
نشست مسئولان کانون‌های تخصصی و موضوعی با مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز در سال جدید برگزار شد.

عباس قاضی‌خانی، مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس در البرز در جلسه‌ای که با حضور مسئولان کانون‌های تخصصی و موضوعی و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد، هدف از تشکیل این نشست را استفاده از نظرات و برنامه‌های کاربردی مسئولان کانون‌های موضوعی اعلام کرد.

وی اظهار کرد: پس از انتصاب حجت الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی، تغییراتی در ساختار آستان قدس رضوی ایجاد شد و به دنبال آن چندین نهاد، سازمان و معاونت مرتبط در این ساختار ادغام شدند.

قاضی خانی افزود: بنیاد کرامت رضوی نیز یکی از این مجموعه‌های ایجاد شده بود که امور اجتماعی آستان قدس رضوی به این بنیاد واگذار شد.

وی ابراز کرد: بر اساس ساختار جدید قرار است مجموعه استان‌ها که به عنوان دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی فعالیت می‌کنند زیر نظر این بنیاد قرار گیرند تا انشاالله کرامت و همدلی را بین مردم ایجاد و خدمت خادمیاران افتخاری در قالب خدمت رضوی ذیل نظر بنیاد کرامت رضوی انجام گیرد.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز گفت: کانون‌های مرکزی همانند گذشته به فعالیت خود ادامه خواهند داد اما احتمال می‌رود برخی کانون‌های تخصصی باهم ادغام شوند که ضروری است مسئولان کانون‌ها آمادگی تغییر برای رسیدن به اهداف تعیین شده را داشته باشند.

قاضی‌خانی در ادامه به فعالیت دو ماه گذشته مجموعه تشکیلات آستان قدس رضوی زیر نظر بنیاد کرامت اشاره و اعلام کرد: پویش مردمی دیدار با کادر درمانی، دیدار با بیماران کرونایی، اهدای بسته‌های تبرکی و توزیع غذای حضرتی، دوخت ماسک، توزیع و بسته‌بندی آن، مشارکت در ضد عفونی معابر توسط خادمیاران رضوی در استان و در شهرستان‌های تابعه از جمله این اقدامات است.

وی همچنین از نتایج جلسه با نماینده ولی فقیه در استان البرز در خصوص تشکیل قرارگاه رزمایش مردمی مواسات و همدلی گفت و اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد از سوی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در البرز کمک‌های مردمی به نیازمندان غیر شناسنامه‌دار که زیر نظر کیمته امداد نیستند و افرادی که از کسب و کار خود متضرر شدند کمک‌رسانی شود.

قاضی‌خانی افزود: پیشنهاد دفتر آستان قدس رضوی به امام جمعه محترم این بود که در کنار بسته‌های معیشتی پیوست‌های فرهنگی نیز ارائه شود و از مسئولان کانون‌های تخصصی و موضوعی دعوت شد تا نظرات تخصصی خود را در قالب بسته فرهنگی ارائه کنند تا همدلی و رفعت اسلامی و رضوی در عمق وجود مردم ایجاد شود.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *