دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تکریم کادر درمانی بیمارستان پلدختر از سوی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تکریم کادر درمانی بیمارستان پلدختر از سوی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در لرستان از کادر درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) پلدختر تقدیر کرد.

 حجت الاسلام قاسم متقی‌نیا در جریان بازدید و عیادت از بیماران بستری شده در بیمارستان امام خمینی(ره) پلدختر اظهار کرد: کادر درمانی بیمارستان‌های درگیر با بیماران کرونایی زحمات و تلاش‌های جهادگرانه و خستگی ناپذیری را در مقابله با این ویروس منحوس داشتند که دلجویی از آنها را بر خود لازم دیدیم.

وی افزود: به همین دلیل مراسم کوتاهی‌از سوی خادمیاران حضرت رضا(ع) در ورودی بیمارستان امام خمینی(ره) پلدختر و در کنار کادر درمان برای تجلیل از زحمات آنان برگزار شد.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در لرستان گفت: در این مراسم ذکر توسل به حضرت امام رضا(ع) برگزارشد تا زیارت این امام همام در کنار درمان‌های با تدبیر و سخت کوشانه مدافعان سلامت اثر معنوی در بهبودی بیماران داشته باشد.

حجت الاسلام متقی نیا هدف از این عیادت را حضور خادمیاران امام حضرت امام رضا(ع) برای ایجاد روحیه و امیدواری به بیماران بستری در بیمارستان و تشکر و قدردانی از کادر درمان عنوان کرد که در ادامه مراسم یک وعده غذای متبرک توزیع شد.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان لرستان سپس از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید و با پزشکان و پرستاران دیدار کرد.

گفتنی است، در این دیدار حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه و سرهنگ منصور کریمی فرد فرمانده سپاه ناحیه پلدختر نیز حضور داشتند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *