یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - Sunday 05 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / دیدار خادمیاران رضوی با مددجویان مرکز توانبخشی شهدا شهرستان دیزیچه

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / دیدار خادمیاران رضوی با مددجویان مرکز توانبخشی شهدا شهرستان دیزیچه
جمعی از خادمیاران رضوی با حضور در مرکز توانبخشی شهدا شهرستان دیزیچه مبارکه اصفهان از مددجویان عیادت و دلجویی کردند.

 با توجه به شرایط فعلی کشور که ضروری است با همدلی و نوع دوستی مشکلات را حل کرد در حرکتی خداپسندانه خادمین افتخاری خواهر و برادر بارگاه منور رضوی با هدف دلجوئی از پرسنل, کارکنان و بیماران و همچنین آشنا شدن با فعالیت‌ها و مشکلات از این مرکز دیدن کردند.

در این دیدار هاشم قربانی؛ معاون این مرکز ضمن تبریک اعیاد و همچنین خداقوت به افراد خیر از تلاش خالصانه آنها تشکر کرد و گفت: مرکز توانبخشی شهدا با حدود 100 مددجو پسر بالای 13 سال از سراسر استان و با حدود 25 نفر پرسنل اداره در حال خدمت‌رسانی به این مددجویان است.

وی افزود: این مددجویان دارای معلولیت ذهنی، جسمی و چند معلولیتی بی سرپرست و بدون نام و نشان هستند و خوشبختانه با اقدامات پیشگیرانه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هیچگونه بیماری ناشی از ویروس کرونا در این مرکز مشاهده نشده است.

گفتنی است، این دیدار با حضور خیرین و خادمیاران خواهر و برادر آستان قدس رضوی برگزار شد و در خاتمه کمک‌های غیر نقدی به همراه نبات متبرک اهدایی خادمیاران رضوی به کارکنان این مرکز تقدیم شد.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *