جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ویژه برنامه افطار میهمان سفره‌های روزه‌داران در لحظات ملکوتی اذان مغرب می‌شود

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ویژه برنامه افطار میهمان سفره‌های روزه‌داران در لحظات ملکوتی اذان مغرب می‌شود
موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی در ایام ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه افطار را در لحظات ملکوتی اذان مغرب از جوار بارگاه نورانی حضرت ثامن الحجج(ع) تقدیم روزه‌داران می‌کند.

 همه ساله با شروع ماه مبارک رمضان، شبکه‌های مختلف سیما با پخش ویژه برنامه‌هایی از ادعیه خوانی گرفته تا نیایش و مناجات‌خوانی از حرم مطهر رضوی دل‌های عاشقان و محبان اهل بیت(ع) را روانه این صحن و سرا می‌کند.
امسال نیز با توجه به شرایط پیش آمده، این شبکه‌ها پخش برنامه‌های زنده از حرم مطهر رضوی را در دستور کار قرار داده‌اند؛ یکی از این برنامه‌ها ویژه برنامه افطار است که در این ایام به روی آنتن شبکه‌های مختلف تلویزیونی می‌رود.
این ویژه برنامه همه روزه نیم ساعت قبل از اذان مغرب به افق مشهد از شبکه سیمای خراسان رضوی با اجرای برنامه‌هایی همچون پخش اذان مغرب، تلاوت قاریان قرآن مجید و پاسخگویی به سوالات شرعی مخاطبان، همراه است.
همچنین ویژه برنامه افطار یک ربع قبل و پس از اذان مغرب به افق تهران به صورت زنده از شبکه افق به روی آنتن می‌رود که اجرای برنامه اذانگاهی و حضور کارشناس از جمله برنامه‌های اجرایی این ویژه برنامه است.
گفتنی است، ویژه برنامه افطار به صورت زنده و مستقیم از استودیو صحن انقلاب حرم مطهر رضوی مهمان روزه‌داران در ایام ماه مبارک رمضان است.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *