شنبه 15 اردیبهشت 1403 - Saturday 04 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع 400 بسته معیشتی بین خانواده‌های کم بضاعت توسط خادمیاران رضوی راین

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع 400 بسته معیشتی بین خانواده‌های کم بضاعت توسط خادمیاران رضوی راین
400 بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در شهر راین توسط خادمیاران رضوی توزیع شد.

 حجت السلام حسن علیدادی سلیمانی؛ امام جمعه و مسئول خادمیاران رضوی راین در این رابطه گفت: به منظور توزیع عادلانه کمک‌ها بین افراد نیازمند و آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا شناسایی شده و در یک بانک جامع اطلاعاتی قرار گرفتند تا کمک‌ها به صورت منظم و در کمترین زمان در اختیار نیازمندان قرار گیرد.
وی با بیان اینکه این بسته‌های معیشتی با ارزش یک میلیارد ریال تهیه و توزیع شده است، گفت: با تاسی به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص مساوات و کمک مومنانه، بسته‌های آماده شده با کمک بسیج، سپاه و دفتر امام جمعه در نقاط محروم و آسیب پذیر این بخش در ایام ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.
حجت السلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه کمک و همدلی مردم ریشه در معنویت و خداباوری دارد افزود: مردم و خیرین در این رزمایش خیرخواهانه با تمام توان به صحنه آمده‌اند تا هیچ یک از نیازمندان جامعه و آسیب دیدگان از ویروس کرونا متحمل رنجی دیگر نباشند.
وی بیان کرد: ویروس کرونا با همه مشکلات و گرفتاری‌های خود زمینه ایجاد روحیه ایثار و خدمت به هم نوع را در جامعه ایجاد کرد که مصداق این ایثارگری رزمایش کمک مومنانه است.
مسئول خادمیاران رضوی، ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای انجام اقدامات خیر و انسان دوستانه ذکر کرد و گفت: امیدواریم به برکت این ماه بابرکت شاهد برچیده شدن چهره فقر در جامعه اسلامی باشیم و موج خدمت و همیاری با شکل‌گیری رزمایش کمک مومنانه با قوت دنبال شود و شاهد حضور خیرین و نیکوکاران و خادمیاران برای شرکت در این اقدام خداپسندانه باشیم.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *