سه شنبه 05 تیر 1403 - Tuesday 25 June 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادمیاران رضوی 5 هزار سبد غذایی در مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع کردند

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادمیاران رضوی 5 هزار سبد غذایی در مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع کردند
خادمیاران رضوی استان کهگیلویه و بویراحمد با حمایت بنیاد کرامت رضوی، 5 هزار سبد غذایی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع بیماری کرونا در قالب طرح «سفره مهربانی» توزیع کردند.

 مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه گفت: این بسته‌های معیشتی شامل یک کیسه برنج، مرغ، رب گوجه، روغن، خرما، حبوبات، ماکارونی و تعدادی ماسک است.
ستار هدایت خواه به دیگر اقدامات خادمیاران رضوی استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: در این ایام همچنین مواد و ژل ضد عفونی کننده تهیه و بین افراد نیازمند، بیماران سرطانی، دیابتی و دیالیزی توزیع شد.
وی ادامه داد: خادمیاران آستان  قدس رضوی همچنین اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک با همکاری جبهه فرهنگی نیروهای انقلاب و کمک خیرین کرده‌اند.
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در گام‌های بعدی تلاش داریم تا در قالب رزمایش کمک مومنانه با کمک خیرین و با استناد به دعای ماه مبارک رمضان «اللَّهُمَّ اقْضِ دَيْنَ كُلِّ مَدِينٍ‏» بدهی‌ و دین نیازمندان را برطرف و برای آزادی زندانیان مالی جرایم غیر عمد کمک‌های مالی را جمع‌آوری کنیم.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *