یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - Sunday 05 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / مرحله دوم کمک‌های مومنانه به همت آستان قدس رضوی در خراسان شمالی اجرا شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / مرحله دوم کمک‌های مومنانه به همت آستان قدس رضوی در خراسان شمالی اجرا شد
همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) مرحله دوم رزمایش سراسری کمک مومنانه در قالب رزمایش مواسات برگزار شد.

 آیت الله ابوالقاسم یعقوبی؛ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در دومین مرحله رزمایش سراسری کمک مومنانه خراسان شمالی که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با بیان اینکه ۱۲۰ هزار نیازمند در استان شناسایی شده‌اند، گفت: بسته‌های معیشتی به دست همه آن ها خواهد رسید و هیچ کس از قلم نخواهد افتاد.
وی از مشارکت و اهتمام همگانی مردم در این رزمایش قدردانی کرد و افزود: همان‌طور که ملت ما با همدلی و همراهی و ایثار و فداکاری دفاع مقدس را به پیروزی رساند، امروز هم با مواسات مالی و حضور در صحنه‌های مؤمنانه و کمک‌رسانی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا، انقلاب و شور و شعور دیگری را به نمایش گذاشته‌اند.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم صحنه‌های زیبای کمک به نیازمندان پررونق باشد و ملت ما در این صحنه‌ها حضور جانانه پیدا کنند، اظهارداشت: امروز 5 هزار بسته به نام «سفره مهربانی» که با کمک مردم و آستان قدس رضوی تهیه شده، بین نیازمندان توزیع ‌شد.
امام جمعه بجنورد افزود: بدون شک این اقدامات در پرونده ملت ایران ثبت شده و آیندگان به پیشینیانی که چنین ولایی و انقلابی و جهادی در همه صحنه‌ها حاضر بوده و به وظیفه خود عمل کردند، افتخار می‌کنند.
آیت الله یعقوبی خاطرنشان کرد: تاکنون در قالب رزمایش مواسات 36 هزار و 500 بسته غذایی بین نیازمندان استان خراسان شمالی تقسیم و توزیع شده و این روند ادامه دارد.
گفتنی است، در مرحله دوم کمک‌های مومنانه استان خراسان شمالی پنج هزار بسته معیشتی، هر یک به ارزش 3 میلیون ريال بین نیازمندان، اقشار کم درآمد و آسیب دیده در بیماری کرونا توزیع شده است.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *