سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - Tuesday 30 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ۳۵۰ بسته مواد غذایی بین محرومین رفسنجان توزیع شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ۳۵۰ بسته مواد غذایی بین محرومین رفسنجان توزیع شد
به همت خادمیاران کانون محله‌ای مسجد پیامبر اعظم(ص) رفسنجان، ۳۵۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان تحت پوشش این کانون توزیع شد.

 محمود ترقی خواه؛ مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان رفسنجان، با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات اخیر خادمیاران در این ایام اظهار کرد: با توجه به ضرورت و حمایت از مستمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا در ماه مبارک رمضان و در راستای طرح خدمت‌رسانی کریمانه این کمک‌ها به صورت بسته‌های مواد غذایی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شود.
ترقی خواه تصریح کرد: محتوای این بسته‌ها شامل گوشت، مرغ، برنج، روغن، پنیر، ماکارونی، سویا، مواد شوینده و سایر اقلام مورد نیاز است که قسمت عمده این اقلام با نیت خیر خادمیاران و خیرین با هزینه ای بالغ بر ۹۰ میلیون ریال تامین شده است.
وی با بیان اینکه پیش از این کمک‌های خادمیاران رضوی به صورت هفتگی در قالب توزیع غذای گرم به نیازمندان انجام می‌شد، عنوان کرد: در حال حاضر نیز ۵۱ خانواده نیازمند دیگر شناسایی و تحت پوشش این کانون قرار گرفته اند و هزینه غذای نذری که خادمیاران تهیه می‌کردند جهت بسته‌های مواد غذایی در نظر گرفته شده است.
وی نشان کرد: موج خدمت و همدلی با شکل‌گیری خدمت کریمانه به قوت دنبال می‌شود و امید است که شاهد حضور خیرین، نیکوکاران و خادمیاران جهت شرکت در این اقدام خداپسندانه باشیم.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *