پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / 5 هزار بسته حمایتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا استان همدان توزیع شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / 5 هزار بسته حمایتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا استان همدان توزیع شد
معاون فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس استان همدان از توزیع 5 هزار بسته حمایتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان اقتصادی ناشی از ویروس کرونا در استان همدان خبر داد.

به گزارش آستان نیوز محمدصالح یوسفی؛ معاون فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس همدان در این خصوص اظهار کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه 5 هزار بسته حمایتی هریک بنام یک شهید تهیه و در بین نیازمندان وآسیب دیدگان از ویروس کرونا در سراسر استان توزیع شد.
وی با اشاره به اینکه این بسته‌ها متشکل از برنج، گوشت، مرغ، رب، ماکارونی و روغن بود، بیان کرد: توزیع این بسته‌ها از ولادت با سعادت امام حسن(ع) آغاز شده است.
یوسفی با تأکید بر اینکه در مجموع برای تهیه این بسته‌ها یک میلیارد تومان هزینه صرف شده است، تصریح کرد: 500 میلیون تومان توسط کانون‌های خادمیاری و 500 میلیون تومان نیز توسط آستان قدس رضوی کمک شده بود.
گفتنی است، مراسم توزیع بسته‌های حمایتی بین نیازمندان با حضور آیت‌الله شعبانی؛ نماینده ولی فقیه در استان همدان و امام جمعه همدان و سردار مجیدی؛ فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان و جمعی از مسئولین برگزار شد.

 

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *