پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع 5000 بسته ارزاق برای برای کمک آسیب دیدگان از بیماری کرونا استان فارس

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع 5000 بسته ارزاق برای برای کمک آسیب دیدگان از بیماری کرونا استان فارس
خادمیاران رضوی استان فارس در ایام لیالی پر فضیلت قدر، تعداد ۵ هزار بسته ارزاق برای کمک به مستمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا تهیه و توزیع کردند.

به گزارش  آستان نیوز از فارس، جابر مهدیار؛ مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در فارس در این رابطه اظهار کرد: خادمیاران رضوی استان فارس با تاسی از فرمان رهبر معظم انقلاب 5 هزار بسته ارزاق شامل برنج، روغن، حبوبات، قند، خرما، نمک تبرکی حرم مطهر امام مهربانیها و … را در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر سید علاءالدین حسین بن موسی الکاظم(ع) برای توزیع در استان جمع‌آوری کردند.
وی افزود: این بسته‌های ارزاق جمعاً به ارزش یک میلیارد و یکصد میلیون تومان تهیه شده که ۵۰۰ میلیون تومان آن از سوی آستان قدس رضوی و مابقی از طریق خیرین محلی تخصیص یافته است.
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس ادامه داد: سهم شهر شیراز یک هزار و 350 بسته است که امروز مصادف با  ۱۹ماه مبارک رمضان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم شیراز این بسته‌ها توزیع خواهد شد.
وی اضافه کرد: سایر بسته‌ها نیز به خادمیاران شهرهای استان تحویل داده می‌شود تا بین مستمندان و آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا توزیع شود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *