شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع 1000بسته معیشتی بین نیازمندان توسط خادمیاران رضوی ساری

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع 1000بسته معیشتی بین نیازمندان توسط خادمیاران رضوی ساری
مدیر کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان ساری از توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان ساروی در قالب کمک مؤمنانه به همت خادمیاران رضوی خبر داد و گفت: برای تهیه هر بسته معیشتی 3 میلیون ریال هزینه شده است.

سید عباس حسینی‌نژاد د‌ر گفتگو با  آستان نیوز، از کمک مومنانه کانون خیرین خادمیاران رضوی شهرستان ساری خبر داد و گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت ازمستمندان، نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا با همت و تلاش خادمیاران کانون‌ها گام‌های بسیار سازنده‌ای در این زمینه برداشته شده است.
وی از تهیه و توزیع بیش از ۱۰۰۰ بسته معیشتی ویژه اقشار آسیب دیده از کرونا در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: این عمل خیرخواهانه با هدایت و راهبری کانون خیرین مرکز استان مازندران در دست اجرا است.
حسینی نژاد با بیان اینکه برای تهیه هر سبد کالا 300 هزار تومان هزینه شده است، گفت: انتظار می رود تمامی کانون های موضوعی و خادمیاران رضوی ساری، در ماه مبارک رمضان که ماه انفاق، ایثار و گذشت است وارد عرصه شوند و تمامی کمک‌های خود را به صورت متمرکز انجام دهند تا شاهد حضور و حماسه‌ای دیگر از جنس وحدت و همدلی باشیم.
وی با اشاره به اینکه تمامی خانواده های جامعه هدف با دقت تمام رصد و شناسایی می‌شوند، عنوان کرد: این اقدام خداپسندانه به منظور حال رفاه شهروندان نیازمند در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.
مدیر کانون مرکزی  خادمیاران رضوی شهرستان ساری ضمن دعوت از تمامی خیرین نوع دوست و مومنان خداجوی مبنی بر حضور در این امر خداپسندانه در مراحل بعدی گفت: خادمیاران می‌توانند برای شرکت در این کار خیر کمک‌های نقدی خود را به این کانون اهدا کنند.

 

اقدامات حفاظتی و بهداشتی خادمیاران
حسینی‌نژاد با بیان اینکه در مقابله با ویروس کرونا شاهد حضور همه جانبه خادمیاران رضوی بودیم، افزود: خادمیاران افتخاری امام رضا(ع) در بحث تولید و توزیع اقلام بهداشتی نیز حرکت‌های ارزنده‌ای را انجام دادند.
وی با اشاره به اینکه خادمیاران رضوی این شهرستان 250 هزار ماسک تولید و در اختیار کادر بهداشت و درمان، بیماران خاص، کارکنان آرامستان و خدمات شهری، نیازمندان و گروه‌های در معرض خطر ویروس کرونا قرار دادند، افزود: هفت هزار متر پارچه باند لمینیت شده برای تولید لباس یکسره بیمارستانی استاندارد برای بیمارستان‌های درگیر کرونا به همت خادمیاران افتخاری امام مهربانی ها تهیه و توزیع شد.
حسینی نژاد یادآورشد: تهیه و توزیع غذای گرم و تبرکات حرم رضوی در راستای اجرای طرح نسیم مهر رضوی بین بیماران کرونایی و مدافعان سلامت در بیمارستان های امام خمینی(ره) و ولایت ساری،  مشارکت در تامین مواد ضدعفونی کننده سطوح و دست برای اماکن بهداشتی و درمانی و نیازمندان نمونه‌ای دیگر از اقدامات ضد کرونایی خادمیاران رضوی ساری است.
وی به فعالیت 3 هزار و 428 خادمیار افتخاری حضرت رضا (ع) در مرکز استان اشاره کرد و گفت: قدردان همراهی و وفاق خادمیاران رضوی و خیرین ساری در بحث کمک به محرومین و کادر درمانی هستیم.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *