یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع ۱۰۰۰ بسته‌ معیشتی توسط خادمیاران رضوی بین مناطق محروم استان ” قزوین “

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع ۱۰۰۰ بسته‌ معیشتی توسط خادمیاران رضوی بین مناطق محروم استان ” قزوین “
* این طرح در مناطق حاشیه‌نشین شهر مانند الموت، هادی‌آباد و اقبالیه اجرا شد و هم‌اکنون نیز در مناطق آوج، ضیاءآباد و آبیک در حال اجرا است.
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قزوین از توزیع ۱۰۰۰ بسته‌ معیشتی بین مناطق محروم استان قزوین خبر داد.

حسن‌علی نوروزی در گفت‌وگو یی درخصوص نحوه توزیع بسته‌های معیشتی اظهار کرد: آستان قدس رضوی در طول سال خدمات متنوعی ارائه می‌دهد که یکی از این خدمات رفع محرومیت و توجه به اقشار آسیب‌پذیر جامعه است.
وی افزود: این طرح در مناطق حاشیه‌نشین شهر مانند الموت، هادی‌آباد و اقبالیه اجرا شد و هم‌اکنون نیز در مناطق آوج، ضیاءآباد و آبیک در حال اجرا است.
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قزوین اذعان کرد: طرح محرومیت‌زدایی در اعیاد، مناسبت‌های دینی و مذهبی در استان اجرا شده و طی آن بسته‌های غذایی در اختیار مردم مناطق محروم قرار می‌گیرد.
این مقام مسئول عنوان کرد: توزیع بسته‌های حمایتی برای عید نوروز از اوایل اسفندماه آغاز شده و با رعایت موازین بهداشتی تا شب عید ادامه دارد.
وی ارزش ریالی هر بسته را یک میلیون ریال عنوان کرد و گفت: محتویات بسته‌های حمایتی شامل برنج، روغن، ماکارانی و سویا است؛ البته در برخی از بسته‌ها گوشت و مرغ نیز وجود دارد. نوروزی اضافه کرد: همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا اقلام شوینده و ضدعفونی کننده نیز در بسته‌های حمایتی قرار گرفته‌ است.
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قزوین ابراز کرد: در این طرح حدود ۱۰۰۰ بسته با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان به مردم مناطق محروم اهدا می‌شود؛ همچنین طی جلسات انجام شده در تلاشیم تا توزیع ماسک‌های بهداشتی را نیز همانند بسته‌های حمایتی به مناطق محروم عرضه کنیم.
وی در پایان گفت: هزینه‌ کلیه‌ بسته‌های حمایتی توسط خیرین و کانون‌های خادمیاری تهیه شده تا در ایام نوروز به دست مستضعفین برسد.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *