شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / سفره‌های آسمانی؛ هدیه نیابتی امام رئوف(ع) برای نیازمندان استان فارس

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / سفره‌های آسمانی؛ هدیه نیابتی امام رئوف(ع) برای نیازمندان استان فارس
خادمیاران رضوی استان فارس بیش از ۲۴ هزار پرس افطاری بین مستمندان و فقرای استان توزیع کردند .

به گزارش  آستان نیوز سنت حسنه افطاری ساده امسال نیز در گوشه گوشه کشور عزیزمان جلوه‌های زیبایی از وحدت و همدلی را به نمایش گذاشته و روزه‌داران را به گونه‌ای دیگر میزبان این سفره‌های کریمانه کرده است.
در قرآن كریم و روایات معصومان(ع) به ثواب افطاری اشاره شده است به گونه‌ای که اهل بیت تنها برای رضای خدا از غذای خود گذشته و به افراد نیازمند هدیه می‌دادند.
جابر مهدیار، مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس در این رابطه گفت: در ماه مبارک رمضان، پیامبر گرامی اسلام(ص) و بزرگان دین بیش از ماه‌های دیگر به رسیدگی به حال نیازمندان سفارش کرده‌اند و همین امر موجب شده تا مهمان‌نوازی ایرانی‌ها،‌ به هنگام سحر و افطار در استان فارس نیز گسترش یابد.
وی افزود: طی ماه مبارک رمضان به ویژه در لیالی قدر، با تاسی از فرامین مقام معظم رهبری در خصوص شرکت در رزمایش کمک‌های مومنانه، خادمیاران رضوی این استان با کمک خیرین محلی بیش از 24 هزار پرس افطاری به نیابت از امام مهربانی‌ها بین نیازمندان و مستمندان استان توزیع کردند.
مهدیار اضافه کرد: هزینه بخش از این سفره آسمانی از سوی خیرین محلی تامین شده که جمعاً بیش از ۳۷۰ میلیون تومان بوده است.

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *