شنبه 15 اردیبهشت 1403 - Saturday 04 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع 25 هزار بسته معیشتی در طرح « نسیم مهر رضوی در ملک سلیمانی» در کرمان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع 25 هزار بسته معیشتی در طرح « نسیم مهر رضوی در ملک سلیمانی» در کرمان
به همت بنیاد کرامت رضوی و دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمان طرح «نسیم مهر رضوی در ملک سلیمانی» با توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی شامل ۱۲ قلم کالا در این استان اجرا شد.

به گزارش آستان نیوز سیدحسین صابری؛ مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان در حاشیه مراسم توزیع این ارزاق با اشاره به اینکه 25 هزار بسته شامل 12 قلم مواد غذایی توسط آستان قدس رضوی توزیع می‌شود اظهار کرد: این بسته‌ها به همت خادمیاران رضوی و گروه‌ها و نهادهای مختلف مردمی تهیه شد و با حضور مسئولین از محل مصلی کرمان برای آسیب دیدگان از کرونا ارسال شد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: در ماه مبارک رمضان به تاسی از سیره شهدا و با اهداف حمایت از اقشار کم بضاعت و آسیب دیده از بیماری کرونا اقدامات حمایتی متعددی انجام گرفت.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان با بیان اینکه آستان قدس رضوی افزود: امسال بعد از سیل جنوب استان کرمان و با اعلام رزمایش مومنانه از سوی مقام معظم رهبری بحث کمک به نیازمندان در کشور و استان کرمان مورد توجه قرار گرفت.

وی با ابراز اینکه کمک به محرومان و نیازمندان جامعه در راستای سیره اهل‌بیت(ع) و شهدا است گفت: در این بسته‌ها کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مورد نیاز مردم تدارک دیده شده و به نقاط مختلف استان از شرق و جنوب استان کرمان توزیع می‌شود.

صابری با بیان اینکه کانون‌های خادمیاری رضوی در استان کرمان از سال‌های قبل تشکیل شده و کمک‌ها توسط اعضای این کانون‌ها توزیع می‌شود افزود: این بسته‌ها همه نیاز استان را برطرف نمی‌کند اما سعی می‌کنیم که به دست نیازمندان واقعی جامعه برسد.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمان افزود : مبلغ 60 میلیارد ریال از سوی آستان برای کمک به سیل‌زدگان و خسارت دیدگان از کرونا به ما تعلق گرفت که طی دو مرحله 15 و 10 هزار بسته ارزاق معیشتی به محرومان اختصاص داده شد و بنا داریم این ارزاق را بین 32 منطقه از استان توزیع کنیم.

وی ادامه داد: نزدیک به 7 کامیون حاوی 15 هزار بسته معیشتی به شهرستان‌های طراف شهر کرمان از جمله ارزوئیه، راور، رابر، زهکلوت، بم، بردسیر و غیره بارگیری شده و در برخی از مناطق به دست نیازمندان رسیده است و در برخی دیگر نیز از فردا بارگیری و توزیع خواهد شد.

صابری تاکید کرد: هر بسته کمک معیشتی ارزشی بالغ بر 240 هزار تومان دارد که حاوی 12 قلم ارزاق از جمله برنج، روغن، قند، شکر، چای، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و حبوبات همراه با نمک و نبات تبرکی بارگاه امام رضا(ع) می‌باشد.

نماینده آستان قدس رضوی در کرمان اذعان کرد: در طول ماه مبارک رمضان کانون‌های محله‌ای خادمیاران کمک‌های زیادی از جمله گوشت گرم، برنج و بسته‌های معیشیتی را برای مناطق نزدیک خود تهیه و توزیع کرده‌اند که نشان از تعهد این عزیزان به مردم و روحیه خدمت آنان دارد.

وی ضمن تقدیر از مدافعان و جهادگران سلامت، از تمامی کادر درمانی استان به‌ دلیل مجاهدت‌های شبانه‌روزی برای درمان بیماران کرونایی تشکر کرد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *