یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - Sunday 05 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / از روحانیون و خادمیاران میبدی فعال در رزمایش کمک‌ مومنانه تقدیر شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / از روحانیون و خادمیاران میبدی فعال در رزمایش کمک‌ مومنانه تقدیر شد
در گردهمایی کانون محلی فاطمه زهرا(س) شهیدیه و بارجین شهرستان میبد از روحانیون و خادمیاران فعال در رزمایش کمک‌ مومنانه با اهدا تابلو فرش تقدیر شد.

به گزارش  آستان نیوز این مراسم که با حضور مسئول امور خادمیاران و معاون فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس استان یزد در محل کانون فاطمه زهرا(س) شهیدیه و بارجین برگزار شد، از خادمیاران میبدی فعال در رزمایش بزرگ کمک‌ مومنانه در ماه مبارک رمضان تقدیر و تشکر شد.
در حاشیه این مراسم حجت الاسلام حیدری؛ معاون فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس استان یزد به خبرنگار ما گفت: با شیوع گسترده ویروس کرونا در شهرستان میبد، جمعی از خادمیاران و روحانیون با همکاری شرکت وحدت گستر میبد خیابان‌ها و معابر شهرستان میبد را گندزدایی و ضدعفونی کرده و علاوه بر آن ماسک و مواد ضد عفونی رایگان بین مردم توزیع کردند.
وی افزود: خادمیاران میبدی همچنین با همکاری قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی و خیرین محلی در چندین مرحله بسته‌های معیشتی و کارت هدایا برای نیازمندان و اقشار ضعیف محله تهیه و توزیع کردند.
حجت الاسلام حیدری ادامه داد: از دیگر خدمات خادمیاران دفتر آستان قدس رضوی میبد در ماه مبارک رمضان می‌توان به توزیع 19 هزار و500 پرس غذای گرم به همراه اشترودل رضوی و نمک تبرکی جهت افطاری برای محلات شهیدیه و بارجین اشاره کرد.
گفتنی است؛ این مراسم با قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) و اجرای برنامه‌های فرهنگی آغاز و تقدیر از فعالان کانون محلی شهیدیه و بارجین حسن ختام این گردهمایی بود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *