دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / شمیم عطر بیرق رضوی در شهرستان عنبرآباد پیچید

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / شمیم عطر بیرق رضوی در شهرستان عنبرآباد پیچید
همزمان با دهه کرامت، کاروان معنوی «زیر سایه خورشید» حامل پرچم بارگاه منور رضوی در عنبرآباد حضور یافت.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرمان؛ کرامت نوزایی مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان عنبرآباد گفت: در نخستین ساعات حضور خادمان آستان قدس رضوی، گلزار شهدای شهر مردهک از توابع شهرستان عنبرآباد غبارروبی و عطر افشانی شد. همچنین هر ساله کاروان پیاده روی مردهک، به پاس ارادت به امام رئوف فاصله این شهر تا مشهد مقدس را پیاده طی می کردند و امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این توفیق حاصل نشد و خادمان حرم رضوی با حمل پرچم مطهر به دیدار این عزیزان رسیدند که با سلام و صلوات خاصه حضرت دلهای اعضای کاروان پیاده مردهک را از فاصله چند هزار کیلومتری روانه آستان ملکوتی ایشان کردند.

نوزایی در ادامه عنوان کرد: همچنین همزمان با میلاد امام رضا(ع) و با حضور خادمان آستان قدس رضوی و کمک خیریه آبشار عاطفه ها 100 بسته مواد غذایی به نیازمندان و 8 سری جهیزیه نیز به زوج های جوان اهداء شد.

وی اظهار کرد: در ادامه حضور این کاروان نورانی و با حمل پرچم متبرک در بیمارستان، بیماران زیر سایه خورشید قرار گرفتند و این تسکینی شد بر دل های بیمارانی که چشم به کرم امام رئوف دوخته اند تا سلامتی خود را به دست آورند.

گفتنی است؛ دیدار با خانواده های نیازمند روستاهای اطراف شهرستان، دیدار با یکی از شاعران رضوی که در بستر بیماری است، دیدار با پاکبانان و عیادت از بیماران نیز، از دیگر برنامه های کاروان معنوی زیر سایه خورشید در این شهرستان بود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *