یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با اهدا شاخه گل‌ به بانوان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با اهدا شاخه گل‌ به بانوان
خادمیاران کانون معین‌الضعفاء پردیسان قم، با اهدای گل و هدیه متبرک رضوی به بانوان، با صیانت از جایگاه چادر به عنوان حجاب برتر، در راستای ترویج فرهنگ اسلامی عفاف و حجاب تلاش کردند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از قم، بانوان خادمیار کانون معین‌الضعفاء پردیسان قم، با اهدای گل و هدایای متبرک رضوی به بانوان، ضمن پاسداشت جایگاه چادر به عنوان حجاب برتر، از بانوان محجبه تقدیر کردند.

خادمیاران کانون معین الضعفاء، با حضور در خیابان شهداء، به گفتگوی صمیمانه با بانوان پرداختند و با اهدای شاخه گل از طرف امام رضا(ع) و همچنین اهداء متبرکات رضوی، پاسداشت امانت الهی و حجاب فاطمی را یادآور شدند.

حضور در جمع بانوان بوستان نجمه، دیگر برنامه خادمیاران رضوی بود که مهربانانه و با تاسی از سبک تربیتی رضوی، بانوان جوان را به استفاده از حجاب برتر ترغیب می‌کردند.

اهدای کارت پستال‌هایی با محتوای «حجاب از منظر امام رضا(ع)» و اهدای «رزق معنوی» که در بر دارنده روایتی اخلاقی و تربیتی از آن امام همام بود، دیگر ابتکار خادمیاران حضرت معین‌الضعفا برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بود.

نصب مدال «من حجاب را دوست دارم» و ارائه نامه‌ای کوتاه برای دعوت بانوان به رعایت حداکثری حجاب، انقلاب درونی مخاطبان را در پی داشت که با شاخه گل امام رضایی و عطر متبرک رضوی، اشک و شوق را با یکدیگر عجین کرد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *