شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهدای جهیزیه به ۸ نوعروس بی بضاعت در خراسان جنوبی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اهدای جهیزیه به ۸ نوعروس بی بضاعت در خراسان جنوبی
مسئول کانون خادمیاری خدمت و خیرین آستان قدس در خراسان جنوبی گفت: تعداد ۸ سری جهیزیه کامل و کمک جهیزیه به نوعروسان بی بضاعت استان خراسان جنوبی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از خراسان جنوبی، سید محمود قاسمی اظهار کرد: کانون خادمیاری خدمت و خیرین آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی از بهمن سال گذشته تاکنون هشت سری جهیزیه کامل و کمک جهیزیه به نوعروسانی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، اهدا کرده است.

وی گفت: از این تعداد چهار سری جهیزیه کامل به ارزش ریالی هر کدام ۲۵۰ میلیون ریال و چهار کمک جهیزیه به نوعروسان سراسر استان تحویل داده شده است.

قاسمی با تاکید بر اینکه در راستای حمایت از تولید داخلی اقلام این جهیزیه‌ها از کالاهای ایرانی تهیه شده، افزود: یخچال، فرش، گاز، بخاری، پنکه، سرویس قابلمه، سرویس چینی، پتو، کالای خواب و دیگر اقلام مورد نیاز از جمله کالاهای اصلی این جهیزیه‌ها است.

مسئول کانون خادمیاری خدمت و خیرین آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی با بیان اینکه مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال از هر سری جهیزیه توسط خیرین استانی و خارج از استان تامین شده است، عنوان کرد: این کمک های خیرین با توجه به نیت آنان برای نیازمندان و محرومین سادات یا غیر سادات هزینه شده است.

وی ترویج ازدواج آسان و حمایت از تولید ملی را از جمله اهدف اجرای این حرکت فرهنگی برشمرد و ابراز کرد: شناسایی محرومین و نیازمندانی که جهیزیه تحویل آنها می شود توسط کانون خیرین آستان قدس رضوی و خادمیاران انجام می شود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *