یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) /خدمت رسانی کریمانه خادمیاران رضوی شهرستان نرماشیر از قربان تا غدیر

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) /خدمت رسانی کریمانه خادمیاران رضوی شهرستان نرماشیر از قربان تا غدیر
همزمان با دهه ولایت خدمت رسانی کریمانه خادمیاران نرماشیری از عید سعید قربان تا غدیر خم ادامه دارد.

خیرالله رستمی مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی نرماشیر استان کرمان در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز، ضمن گرامیداشت عید سعید غدیر، این عید بزرگ را روز بشریت عنوان کرد و گفت: خادمیاران رضوی شهرستان نرماشیر با پیروی از سیره و منش اهل بیت(ع) همزمان با دهه ولایت خدمات ارزنده و برنامه های متعددی را از عید قربان تا غدیر تدارک دیده اند.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی خادمیاران به مناسبت عید غدیر تصریح کرد: مسابقه بزرگی ویژه عید غدیر خم به صورت مجازی در قالب نقاشی، شعر و دلنوشته از عید قربان تا عید غدیر طراحی شده که پیش بینی می شود نزدیک به ۶۰۰ الی ۷۰۰ نفر در این مسابقه شرکت کنند و برنامه ریزی شده تا به سه اثر برتر در هر رشته جوایز نقدی اهداء شود.

رستمی عنوان کرد: طی برنامه ریزی های انجام شده کاروان شادی در قالب مولودی خوانی در روز عید غدیر خم در معابر عمومی شهرستان به چشن و شادی می پردازند که در قالب این برنامه حدود 3000 پرس غذای گرم میان محرومین این شهرستان توزیع خواهد شد .

وی ضمن تجلیل از همدلی و همیاری مردم و خادمیاران کسبه ای که در زمان شیوع ویروس کرونا به کمک افراد محروم جامعه پرداخته و اجناس خود را با قیمت پایین تر به فروش رساندند افزود: جمعی از خادمیاران رضوی به همراه امام جمعه شهرستان از مغازه داران و کسبه منصف که در این مدت سعی در پیشبرد اهداف خیرخواهانه و یاری رساندن به قشر بی بضاعت جامعه کردند طی مراسمی در این ایام با اهداء هدایای ویژه و یک شاخه گل از اقدامات آنها قدردانی خواهند کرد .

وی در ادامه بیان کرد: همچنین در روز عید سعید قربان تعداد ۶ راس گوسفند ذبح و حدود ۱۵۰ کیلو گوشت قربانی با همکاری خادمیاران رضوی در این شهرستان میان ۱۵۰ خانوار محروم و نیازمند توزیع شد.

رستمی افزود: در پی فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص خدمات مومنانه، خادمیاران رضوی تعداد ۵۰ بسته ارزاق معیشتی به ارزش تقریبی ۲۵۰ تا ۳۵۰ هزار تومان تهیه و در بین محرومین توزیع کردند .

مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی در نرماشیر ادامه داد: با همت حدود ۲۰ نفر از خادمیاران و با شناسایی یکی از خانواده های محروم شهرستان، یک سرویس بهداشتی به همراه دیوار حصار منزل مسکونی با متراژ حدود ۲۵۰ متر مربع احداث شد .

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *