جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پخت و توزیع 12 هزار پرس غذای گرم همزمان با عید غدیر در میبد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پخت و توزیع 12 هزار پرس غذای گرم همزمان با عید غدیر در میبد
مسئول کانون محلی خدمت رضوی شهیدیه و بارجین میبد از پخت و توزیع 12 هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید سعید غدیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از یزد، سید حسن علایی ضمن تبریک دهه ولایت و عید غدیر گفت: از سوی خادمیاران محلی و خیرین برنامه هایی شاد، همراه با اطعام روز عید غدیر با رعایت اصول بهداشتی در محلات شهیدیه و بارجین میبد برگزار می شود.

وی ادامه داد: با توجه به خطر شیوع ویروس کرونا و برای رعایت اصول بهداشتی از چند روز قبل آشپزخانه و محل بسته بندی بسته های معیشتی توسط خادمیاران رضوی ضد عفونی شده و عوامل اجرایی توسط خادمیاران عرصه سلامت تست تب سنجی انجام می دهند و دست اندرکاران این نذر رضوی در همه مراحل کار مجهز به لباس فرم مخصوص، دستکش بهداشتی و ماسک هستند.

مسئول کانون خدمت رضوی همچنین از اجرای مراسم نورافشانی همزمان با شب عید سعید غدیر بر بام 16 مسجد خبر داد و گفت: این برنامه راس ساعت 20:30 در 16 مسجد محله شهیدیه و بارجین اجرا می شود.

وی در ادامه به اجرای مرحله جدید طرح کمک مومنانه توسط خادمیاران و خیرین محلی اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی انجام گرفته110بسته معیشتی هر کدام به ارزش 150هزار تومان تهیه و بین 110 خانواده نیازمند در این محله ها توزیع می شود.

علایی برگزاری مسابقه و تهیه و توزیع بسته های فرهنگی را از دیگر برنامه های این کانون در ایام دهه امامت و ولایت ذکر کرد و گفت: مسابقه فرهنگی غدیر از طریق فضای مجازی بین 4 هزار خانواده شهیدیه در حال برگزاری است که در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا می شود، همچنین 4 هزار بسته فرهنگی با موضوع غدیر تهیه و بین خانواده های شهیدیه توزیع شده است.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *