پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اجرای طرح روضه های مصور در حسینیه مجازی توسط خادمیاران سیرجانی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اجرای طرح روضه های مصور در حسینیه مجازی توسط خادمیاران سیرجانی
همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و به همت کانون خادمیاران رضوی مسجد شهداء سیرجان استان کرمان طرح روضه های مصور در حسینیه مجازی اجرا شد.

معصومه عزت آبادی پور، مدیر کانون خادمیاران رضوی مسجد شهداء سیرجان در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز گفت: همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، خادمیاران رضوی با همراهی کارشناسان مذهبی طرح روضه های مصور را در شبکه های اجتماعی اجرایی کردند .

وی افزود: لزوم رعایت دستور العمل های بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا موجب شد تا به منظور برپایی مراسم های عزاداری محرم و با مشورت اعضای کانون خادمیاران رضوی، مجموعه ای از مطالب مفید را با هدف بصیرت افزایی در قالب روضه های مصور تهیه و برای کاربران شبکه های اجتماعی انتشار دهیم .

عزت آبادی پور با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که فرمودند: «این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته» افزود: منبرهای سخنرانی در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان همه ساله موجب افزایش آگاهی مردم به ویژه قشر جوان می شود و هدف ما در اجرای این طرح بصیرت افزایی در جامعه عاشورایی است.

وی با بیان این که امروز جهان از حوادث کربلا درس می گیرند عنوان کرد: این طرح از ابتدای محرم تا پایان ماه صفر در شبکه های مجازی اجرا خواهد شد .

عزت آبادی پور با اشاره به پیام حقانیت جبهه حق و رسوایی جبهه باطل در قالب عاشورا تصریح کرد: آشنایی با مکتب عاشورا و نهضت حسینی و الگوبرداری از شخصیت های عاشورایی برای جامعه امروزی بیش از پیش ضرورت دارد تا با بصیرت افزایی نقشه های شوم دشمنان به ناامیدی مبدل شود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *