پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / استفاده از ظرفیت های تخصصی خادمیاران استان یزد به منظور تبیین معارف رضوی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / استفاده از ظرفیت های تخصصی خادمیاران استان یزد به منظور تبیین معارف رضوی
در نشست هم اندیشی مدیران کانون های رضوی استان یزد بر استفاده از ظرفیت های تخصصی خادمیاران در تبیین معارف و فرهنگ رضوی تاکید شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از یزد، محمدحسین رحیمی نسب، مسئول کانون های خدمت رضوی استان یزد در نشست شورای معاونین کانون های خدمت رضوی استان با اشاره به فراخوان ساماندهی و به کارگیری خادمیاران و خادم یاوران، از برگزاری نشست هم اندیشی برای تبیین راهکارهای بهره مندی از خدمت خادمیاران رضوی در پایان هفته جاری خبر داد.

وی بسط و گسترش فرهنگ زندگی رضوی را مهمترین وظیفه خادمیاران عنوان کرد و گفت: اصلی ترین و مهمترین برنامه خادمیاران رضوی در سراسر استان تبیین و گسترش فرهنگ زندگی رضوی است.

وی از خدمات و ماموریت های خدمتی خادمیاران در سطح شهرها قدردانی کرد و آن را محصول تفکر و فرهنگ زندگی رضوی دانست.

رحیمی نسب به صدور آخرین نظام نامه تشکیل کانون های خدمت رضوی اشاره کرد و افزود: در پایان هفته جاری نشستی با حضور مسئولان کانون های مرکزی خدمت رضوی شهرستان ها در مرکز استان برگزار خواهد شد و آخرین دستور العمل ها و برنامه های به کارگیری خادمیاران رضوی در این نشست تبیین می شود.

وی افزود: خادمیاران و افرادی که علاقمند به خدمت در زیر پرچم متبرک حرم رضوی هستند می توانند از هفته آینده از طریق ارتباط با دفاتر کانون های خدمت رضوی در سطح استان سوالات خود را  پیگیری کنند.

گفتنی است، برگزاری دوره های آموزشی و تربیتی با حضور خادمیاران رضوی به صورت وبینار و استفاده از ظرفیت های تخصصی خادمیاران در تبیین معارف و فرهنگ رضوی از مهمترین مصوبات این نشست بود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *