سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - Tuesday 30 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع 1500 کارت خرید نان بین نیازمندان استان فارس

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع 1500 کارت خرید نان بین نیازمندان استان فارس
دبیر کانون های خدمت رضوی استان فارس اظهار کرد: در قالب طرح «سفره میهمانی3»، هزار و ۵۰۰ کارت خرید نان به ارزش ۴۵۰ هزار تومان بین مستمندان استان فارس توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از فارس، جابر مهدیار دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان فارس در همایش توجیهی برنامه های آینده آستان قدس رضوی که ظهر امروز با حضور مسئولان استانی کانون‌های تخصصی و عمومی استان فارس در سالن همایش‌های شهید دستغیب حرم مطهر احمدبن موسی(ع) شاه چراغ با رعایت کلیه شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد گفت :ما در کسوت خادمیاران امام رضا(ع) مجری برنامه های ابلغی آستان قدس رضوی خواهیم بود و در حال حاضر نیز وظیفه همه ما تقویت کانون‌های محلی است.

وی افزود: هم اکنون ۱۴۴ کانون عمومی در استان وجود دارد که این کانون‌ها بازوهای آستان قدس رضوی بوده و باید تقویت شوند و وظیفه اصلی کانون‌های تخصصی نیز تقویت کانون‌های محلی است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان فارس گفت: سهم استان فارس از سفره مهربانی آستان قدس رضوی ۱ هزار و ۵۰۰ کارت هوشمند ۴۵۰ هزار تومانی است که مخصوص خرید نان روزانه حداکثر ۵ هزار تومان برای مستمندان و محرومین استان است که باید توسط کانون‌های محلی این افراد شناسایی و بین آنها توزیع شود .

مهدیار در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: ثبت نام خادمیاری از سر گرفته خواهد شد اما به طریقی نو، افرادی که تمایل دارند به کسوت خادمیاری در بیایند باید یکسال آزمایشی به عنوان یاوران رضوی انجام وظیفه کنند و بعد از آن در صورت داشتن شرایط اجازه دارند به عنوان خادمیار رضوی در کانون‌ها فعالیت کنند .

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *