شنبه 15 اردیبهشت 1403 - Saturday 04 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع ۱۲۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان لرستانی توسط خادمیاران رضوی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع ۱۲۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان لرستانی توسط خادمیاران رضوی
دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان لرستان از توزیع ۱۲ هزار پرس غذای گرم بین محرومان و اقشار آسیب دیده در مناطق لرستان همزمان با ماه محرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از لرستان، حجت الاسلام قاسم متقی نیا گفت: با توسل به ائمه اطهار(ع) و به همت خادمیاران رضوی روزانه ۵۰۰ پرس غذای گرم در قالب طرح «اطعام حسینی» بین نیازمندان و خانواده‌ های کم برخوردار این استان در این ایام توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در آشپزخانه ها روزانه غذای گرم برای نیازمندان طبخ می‌شود اظهار کرد: خادمیاران رضوی از ابتدای محرم تاکنون ۱۲ هزار پرس غذای گرم را با رعایت موازین بهداشتی آماده و توزیع کردند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در استان لرستان با اشاره به جزئیات این طرح افزود: این طرح با هدف همدلی و کمک به افراد کم برخوردار و آسیب پذیر جامعه توسط خادمیاران رضوی در مناطق محروم این استان انجام گرفته است.

حجت الاسلام متقی نیا بیان کرد: خادمیاران رضوی در استان لرستان با تاسی به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در ماه محرم با طبخ غذا و توزیع آن بین نیازمندان در مناطق محروم این استان مشغول خدمت رسانی هستند.

وی با اشاره به اینکه  این کمک ها در سایه الطاف الهی و کرامات حضرت امام رضا(ع) انجام گرفته است تصریح کرد: کمک‌های مومنانه خادمیاران رضوی به نیازمندان جلوه ای‌ از همدلی و نوع دوستی را در سایه الطاف امام رضا(ع) نشان می دهد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *