سه شنبه 12 تیر 1403 - Tuesday 02 July 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / مراسم چهارشنبه امام رضایی و تجیل از رزمنده دوران دفاع مقدس در اصفهان برگزار شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / مراسم چهارشنبه امام رضایی و تجیل از رزمنده دوران دفاع مقدس در اصفهان برگزار شد
مراسم چهارشنبه امام رضائی همزمان با هفته دفاع مقدس در بنیاد شهید شهرستان مبارکه اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از اصفهان، همزمان با هفته دفاع مقدس و به منظور تکریم و ارج نهادن سه دهه خدمت سید رضا امیری، رئیس بنیاد شهید شهرستان مبارکه و از رزمندگان و جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس، مراسم چهارشنبه امام رضایی در بنیاد شهید این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم سید رضا امیری، رئیس بنیاد شهید اظهار کردند:خوشحال هستم در دوران انجام وظیفه به اندازه توان خدمت کردم نه به اندازه حقوق و پاداش وهرگز برای انجام وظیفه از ساعت استفاده نکردم.

وی ادامه داد: با توجه به کسالت از ناحیه ریه که اثر به جا مانده از بمباران ‌شیمیایی دوران دفاع مقدس است، حتی یک ثانیه مرخصی استعلاجی استفاده نکردم که همه اینها به عشق شهدا بوده است.

به دلیل شرایط کرونایی مراسم کوتاه و در مدت ۲۰ دقیقه انجام شد و با اهداء یک قاب یادبود دوران دفاع مقدس مزین به تصویر بارگاه ملکوتی آقا علی ابن موسی الرضا(ع) به پاس خدمات ارزنده به جانبازان و خانواده های معظم شهدا از ایشان تجلیل شد.

گفتنی است، این مراسم بعد از اقامه نماز ظهر و عصر و با قرائت با صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و خواندن فاتحه نثار روح پاک همه شهدا آغاز شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *