شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادمیاران رضوی با فرماندار آزاده خمینی شهر دیدار و گفتگو کردند

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادمیاران رضوی با فرماندار آزاده خمینی شهر دیدار و گفتگو کردند
همزمان با هفته دفاع مقدس خادمیاران‌رضوی با فرماندار آزاده شهرستان خمینی شهر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از اصفهان، همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس جمعی از خادمیاران رضوی خمینی شهر با فرماندار شهرستان خمینی شهر دیدار و گفتگو و از جانفشانی های آزادگان تجلیل کردند.

علیرضا بصیری، فرماندار شهرستان خمینی شهر و آزاده دفاع مقدس در این مراسم ضمن گرامیداشت و ادای احترام به مقام شهدای دفاع مقدس گفت: بزرگترین سرمایه کانون خادمیاران رضوی اعتمادی است که مردم به این مجموعه دارند و امید است بتوانیم آنچه در خور و شایسته مردم شهرستان است انجام دهیم.

وی اضافه کرد:  امیدواریم آستان قدس رضوی در نظام جمهوری اسلامی ایران به اهداف والای انقلاب اسلامی دست یابد.

 محمد باقر محمدی، مسئول کانون مرکزی شهرستان نیز در این دیدار گفت: کانون خادمیاران آستان قدس رضوی چند سالی است در شهرستان ها فعال شده و کرامات امام رئوف دست نوازش را بر سر همه مردم جهان افکنده است.

محمدی در تشریح فعالیت های کانون بیان کرد: در عرصه وقف و فعالیت های خیریه اقدامات مناسبی انجام شده است، از جمله بزرگترین موقوفه قرآنی امام رضا(ع) این شهرستان که با عنوان دارالقرآن اهل بیت(ع) مشغول ارائه خدمت است.

وی ابراز کرد: در عرصه عمومی، توزیع 350 بسته معیشتی برای نیازمندان محله اندان خمینی شهر، 400 بسته کمک های مومنانه، تهیه و توزیع ماسک رایگان در محلات خارج از شهرستان نیز انجام گرفته  است.

محمدی با بیان اینکه پویش مهر ماندگار (اهدای بسته های لوازم تحریر) نیز در حال برگزاری است، اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان، کتاب یکصد شهید شهرستان و کتاب زندگی نامه شهدای ورزشکار خمینی شهر آماده و چند جلد نیز به آستان قدس رضوی تقدیم شده است.

وی با بیان اینکه کانون خادمیاران شهرستان این آمادگی را دارد با همراهی خیرین ورزشی در شرایط کرونا هر خدمتی را انجام دهد اضافه کرد: کانون سلامت تاکنون با پرداخت 250 میلیون تومان به یاری و  درمان بیماران نیازمند پرداخته است.

مسئول کانون مرکزی شهرستان خمینی شهر بیان کرد: در شرایط قبل از بیماری کرونا شهرستان خمینی شهر 2 هزار و 300 نفر را به صورت رایگان در قالب طرح زائر اولی راهی زیارت امام مهربانی ها کرده است.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *