یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - Sunday 05 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تجلیل از آتش نشانان توسط خادمیاران رضوی یزد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تجلیل از آتش نشانان توسط خادمیاران رضوی یزد
همزمان با ۷ مهر روز آتش نشان و ایمنی خادمیاران رضوی با حضور در ایستگاه مرکزی آتش نشانی یزد از خدمات و جانفشانی های آتش نشانان تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از یزد، مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان یزد در این برنامه خدمات آتش نشانان را ایثارگرانه و مجاهدتی عظیم برشمرد که در لحظات بحرانی جان خود را کف دست گرفته و برای حفاظت از جان و مال مردم دل به دریای آتش و دود می زنند.

حسن جواهریان ادامه داد: ۷ مهر به نحوی آغاز سال کاری آتش نشانان است و امیدواریم به برکت پرچم متبرک رضوی شاهد سالی کم حادثه برای همشهریان باشیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد هم حضور خادمیاران رضوی را موجب ایجاد روحیه امید و نشاط برای آتش نشانان دانست و گزارشی از مهمترین برنامه های این سازمان برای آمادگی و مقابله با حوادث شهری ارائه کرد.

در این مراسم که خادمیاران پرچم متبرک حرم علی بن موسی الرضا(ع) را برای تبرک و تیمن همراه داشتند یاد و خاطره آتش نشان «مسعود تیموری» و جانباز آتش نشان شهید «محمد دشتی» را گرامی داشتند.

گفتنی است، در این برنامه خادمیاران ضمن قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع)،  نمک تبرکی را به پرسنل این سازمان اهدا کردند و مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان یزد با حضور در مرکز پیام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از طریق بی سیم این روز را به پرسنل شریف و خدوم این سازمان تبریک گفت.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *