دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - Monday 06 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / شمیم عطر رضوی در دیار طلای سرخ/ قاین زیر چتر دلدادگی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / شمیم عطر رضوی در دیار طلای سرخ/ قاین زیر چتر دلدادگی
همزمان با دهه کرامت، عطر رضوی در شهرستان قاین پیچید و دیار طلای سرخ زیر چتر و سایه خورشید قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از خراسان جنوبی، کاروان خدام حرم امام رضا(ع) امروز در بدو ورود به شهرستان قاین با عطرافشانی و غباروبی مزار شهدا به مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس ادای احترام کردند و یاد و نام شهدا را گرامی داشتند.

کاروان خادمین با پرچم سبز گنبد امام رضا(ع) سپس به زیارت آستان مقدس امامزاده زیدبن موسی(ع) مشرف شدند و حرم این امامزاده به دست خدام حرم رضوی غبارروبی شد و با مدح و ثنای امام رئوف(ع) توسط یکی از خدام رضوی در جوار  امامزاده، دل و جان حاضرین به ضریح نورانی ثامن الحجج(ع) گره خورد.

سفیران بارگاه منور رضوی در ادامه با زمزمه صلوات خاصه امام هشتم در حالی که پرچم متبرک بارگاه امام مهربانی‌ها را حمل می کردند با رعایت مسائل بهداشتی در یکی از کارخانه های تولیدکننده موادضدعفونی در شهرستان قاین حضور یافتند  و از زحمات و تلاش های کارگران این واحد تولیدی در ایام کرونایی قدردانی و بسته‌های متبرک شده نبات و نمک را بین آنان توزیع کردند.

از اسفند سال گذشته تاکنون که ویروس کرونا در جامعه شیوع پیدا کرد، این واحد با تغییر خط تولید خود، اقدام به تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم استان کرد و کارگران این مجموعه با فعالیت در سه شیف کاری محلول‌ ضدعفونی دست و محلول‌های ضدعفونی سطوح و میوه و سبزیجات تولید می‌کنند.

همچنین خادمان آستان قدس رضوی با اهدا لوح از جمعی از گروه جهادی و فعالان عرصه مبارزه با کرونا در بخش‌های مختلف قدردانی کردند.

گفتنی است، به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مراسم جشن زیر سایه خورشید ویژه دهه کرامت که همه ساله با همکاری مسئولان و ارگان های مختلف برگزار می شد، امسال بدون حضور مردم و به صورت محدود در حال برگزاری است.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *