پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / عزاداری خادمیاران رضوی شهرستان کوهبنان در اربعین حسینی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / عزاداری خادمیاران رضوی شهرستان کوهبنان در اربعین حسینی

 

همزمان با اربعین حسینی مراسم روضه‌خوانی و عزاداری خادمیاران رضوی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در تکیه شهید روح الامینی کوهبنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین جواد نصرالله پور، عضو مجمع راهبردی اندیشه مهدویت در جمع خادمیاران رضوی کوهبنان گفت: ائمه اطهار(ع) همواره معدن لطف و کرم بودند و رسیدگی به نیازمندان و فقرا سر لوحه امور خود قرار می‌دادند، از همین‌رو نباید تنها به گریه در مجالس عزا اکتفا کرد بلکه باید به اصول و ارزش‌های اخلاقی سرور و سالار شهیدان (ع) توجه ویژه داشته باشیم.

وی با بیان سیره و منش امام حسین(ع) و ابراز مهر و عطوفت نسبت به فقرا و نیازمندان افزود: اربعین حسینی و پیاده‌روی یک تجمع میلیونی و یک لشکر آماده برای خدمت است؛ خدمتی که به امام زمان خود بوده و زمینه را برای ظهور فراهم می‌کند.

حجت الاسلام نصرالله پور ابراز کرد: اگر کسی دنیا و آخرت می‌خواهد در کنار حضور در مجالس عزاداری ائمه اطهار(ع) به ویژه عزاداری سید الشهدا(ع) به پدر و مادرش احترام بگذارد و همواره با نیازمندان و محرومین مهربان باشد.

وی خادمیاران رضوی را به اراده محکم برای خدمت‌رسانی توصیه کرد و با استناد به آیه نورانی قران کریم تصریح کرد: از پشت کردن به دین خدا پرهیز کنید چرا که خداوند گروهی را به جای شما می‌آورد که آنان را دوست دارد و آنان هم خدا را دوست دارند در حالی که همانند آهن مقاوم و پولادین هستند.

عضو مجمع راهبردی اندیشه مهدویت با اشاره به احادیث مرتبط با آخرالزمان و علائم ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه داد: ایرانیان زمینه‌سازان ظهور هستند چرا که این مهم‌ را نبی مکرم اسلام(ص) بشارت داده است.

حجت الاسلام نصرالله پور خادمان امام رضا (ع) را به خودسازی و آمادگی برای ظهور دعوت کرد و بیان کرد: به خودسازی توجه خاص و ویژه داشته باشید و بر تربیت قرآنی فرزندان خود مبادرت و همچون شهیدان حاج قاسم سلیمانی، حججی، خرازی و شیرازی معرفت و دیانت حسینی به خرج داده و همواره مقرب و متوسل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) باشید.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *