جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / حمایت خادمیاران رضوی منطقه 15 تهران از نیازمندان در اربعین حسینی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / حمایت خادمیاران رضوی منطقه 15 تهران از نیازمندان در اربعین حسینی
همزمان با اربعین حسینی، خادمیاران رضوی منطقه 15 تهران کمک‌های خود را در قالب توزیع غذا و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از تهران، مردم ایران اسلامی که هر ساله با برپایی مراسم عزاداری امام حسین(ع)، چشم امیدشان رساندن خود به کربلای معلا و شرکت در مراسم عظیم و جهانی پیاده‌روی اربعین بود، امسال با همه‌گیری ویروس منحوس کرونا و برای حفظ سلامت زائران و عزاداران، از رفتن به این سفر ملکوتی منع شدند.

مواکب حسینی امسال که از خدمت زائران محروم شده‌اند، بیکار نمانده و با انجام کارهای متفاوت در راستای خدمات‌رسانی به نیازمندان به جای زائران حسینی به عمق معرفت قیام عاشورا رسیده‌اند.

خادمیاران رضوی منطقه ۱۵ تهران نیز که در این خدمت‌رسانی پیشقدم شده‌اند در اربعین حسینی با توزیع ۳۰۰۰ پرس غذایی گرم، قربانی ۲ راس گوسفند و توزیع گوشت و۶۰ بسته حمایتی به ارزش ۴۵۰ هزار تومان بین نیازمندان و محرومین گام‌های استوار خود را در راستای معرفت حسینی برداشته‌اند.

همچنین خادمیاران بیش از ۱۰ ایستگاه سیار در سطح منطقه ۱۵ تهران در روز اربعین برپا کردند و به خدمت‌رسانی به شهروندان همت گماشتند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *