شنبه 15 اردیبهشت 1403 - Saturday 04 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تداعی حال و هوای زیارت امام رئوف برای مردم در موکب جوانان رضوی استان البرز

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تداعی حال و هوای زیارت امام رئوف برای مردم در موکب جوانان رضوی استان البرز

 

شور عزاداری و زیارت امام مهربانی‌ها به همت خادمین این آستان مقدس در موکب جوانان رضوی کرج برای مردم زنده شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از البرز؛ موکب جوانان رضوی شهرستان کرج با برپایی عزاداری در سالروز شهادت امام رئوف(ع) با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی حال و هوای حرم رضوی را برای مردم عزادار تداعی کرد.

این موکب علاوه بر سه شب پایانی ماه صفر در پنج شب منتهی به اربعین حسینی نیز علاوه بر پذیرایی از عزاداران برنامه‌هایی از جمله دمام زنی، سرود، نمایش خیابانی، ماشین نویسی صلواتی، زیارت آنلاین و پرچم‌گردانی حرم‌های مطهر امام حسین(ع) و امام رضا(ع) را برای مردم تدارک دیده بودند.

همچنین تقدیر از شهدای نوجوان با حضور خانواده‌های آنان و توزیع بیش از 5 هزار محلول ضدعفونی و ماسک بین عزادارن از دیگر برنامه‌هایی بود که خادمین در موکب جوانان رضوی تدارک دیده بودند.

در مراسم عزاداری ایام پایانی ماه صفر که در جوار حرم شهدای گمنام هیئت انصار الامام رزمندگان شهر کرج و با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله بین عزاداران برگزار شده بود در باب فضیلت و مناقب امام رضا(ع) نیز برای مردم سخنرانی شد.

همچنین در پایان مراسم از طرف دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز از شرکت‌کنندگان در مراسم با اهداء غذای متبرک پذیرایی به عمل آمد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *