شنبه 15 اردیبهشت 1403 - Saturday 04 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / مراسم روز شهادت امام رضا(ع) توسط خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت برگزار شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / مراسم روز شهادت امام رضا(ع) توسط خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت برگزار شد
همزمان با سالروز شهادت علی ابن موسی الرضا(ع) خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت ضمن عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام مهربانی‌ها با برپایی موکب و جذب خیرین به کمک نیازمندان شتافتند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرمان؛ محمدرضا شهدادی مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان ضمن سالروز شهادت امام رئوف اظهار کرد: امام رضا(ع)  فقط ولی نعمت ایرانی‌ها نیست بلکه متعلق به تمام انسان‌ها است.

شهدادی افزود: هر سال در ایام شهادت امام رضا(ع) کانون مرکزی خادمیاران رضوی برنامه‌های متفاوتی را در سطح شهرستان برگزار می‌کرد، اما امسال باتوجه به وضعیت کرونا و حفظ سلامتی مردم با دستور ستاد مرکزی کرونا شهرستان  و همکاری خادمیاران رضوی تصمیم به برپایی موکب به منظور جذب خیرین و همکاری خیرین در بحث تامین داروی نیازمندان و بسته‌های معیشتی، فرهنگی و بهداشتی خواهیم کرد و با هماهنگی و همکاری کانون‌های محله‌ای اهدا آن به نیازمندان را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی تاکید کرد: خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم با نام و نیت امام رضا(ع) و در جهت ترویج فرهنگ و سیره رضوی خدمتی است که ارزش معنوی بسیار بالا و همچنین خیر و سعادت دنیا و آخرت را به دنبال دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شهدادی در ادامه تصریح کرد: این مراسم با فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با ذکر مصیبت و مداحی در رثای این امام همام(ع) و شهدای مظلوم دشت نینوا و شهدای مقاومت برگزار شد.

شایان ذکر است؛ در پایان مراسم ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت بسته‌های تبرکی نمک و نبات امام رضا(ع) میان مردم و کسبه بازار توزیع شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *