جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اجرای طرح تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند استان اصفهان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اجرای طرح تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند استان اصفهان

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان از مشارکت این کانون و خادمیاران خیر جهت تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان خبر داد.

مصطفی حجه فروش، دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز با اشاره به جزئیات طرح تسهیل ازدواج جوانان گفت: با همکاری خيران خادمیار اصفهانی حدود 40 قلم از لوازم مورد نیاز جهیزیه با کیفیت ایرانی و با حداقل قیمت 30 تا 40 درصد ارزان‌تر از بازار در اختیار خانواده‌های نوعروسان قرار می‌گیرد.

حجه فروش با تأکید بر حفظ شأن خانواده‌ها در این طرح گفت: این اقلام شامل یخچال، فرش، لباسشویی، جارو برقی، بخاری، اجاق گاز و لوازم آشپزخانه است که خانواده‌ها از بین نشان‌های با کیفیت ایرانی می‌توانند این اقلام را خریداری کنند.

وی افزود :خانواده‌های نیازمندی که توانایی خرید نداشته باشند نیز می‌توانند با کمک نیکوکاران این مبلغ را پرداخت و جهیزیه فرزندان خود را تامین کنند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی با بیان اینکه این طرح توسط خادمیاران رضوی خیر در اصفهان اجرا می‌شود، اضافه کرد: خانواده‌ها برای استفاده از این طرح به خیابان مدرس، خیابان مولوی مقابل کوچه 33 ستاد جهیزیه آستان قدس رضوی اصفهان مراجعه و یا با شماره 34461352 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *