یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - Sunday 05 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خدمت‌رسانی خادمیاران رضوی به ۱۰۰ خانواده نیازمند شهرستان جیرفت

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خدمت‌رسانی خادمیاران رضوی به ۱۰۰ خانواده نیازمند شهرستان جیرفت
به همت کانون محله‌ای امام علی(ع) شهرستان جیرفت و در قالب پویش سراسری چهارشنبه‌های امام رضایی به طور مستمر به ۱۰۰ خانواده نیازمند بسته‌های معیشتی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرمان؛ محمد سعیدی مسئول کانون محله‌ای مسجد امام علی(ع) این شهرستان گفت: امام رضا(ع) سرمایه معنوی و نعمت بزرگی است که کشور عزیزمان از آن برخوردار است و خادمیاران با نام و نیت امام رئوف به نیازمندان خدمت‌رسانی می‌کنند.

سعیدی تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود و عدم هرگونه تجمع و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی چهارشنبه هر هفته با هدف ایجاد حال و هوای معنوی در بین دلدادگان آن حضرت در مسجد امام علی(ع) صلوات خاصه حضرت و زیارت امین الله قرائت می‌شود.

وی افزود: همچنین تعداد ۱۰۰خانواده نیازمند توسط این کانون شناسایی و به همت خیرین و خادمیاران بسته‌های معیشتی به صورت مستمر به آنان اهدا می‌شود.

سعیدی اظهار کرد: به همت خادمیاران ۲۰ نفر از دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش برنامه‌های آموزشی این کانون محله‌ای قرار دارند و توسط خادمیاران تعلیم و ترببت برای آنها کلاس‌های آموزشی آنلاین برگزار می‌شود.

وی، مشارکت در طرح سفره مهربانی ۳ (نذر نان متبرک رضوی) به مبلغ 22 میلیون500 هزار ریال توسط خادمیاران رضوی، توزیع ۶۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان، تولید و توزیع ماسک رایگان، شناسایی خانواده‌های معظم شهدای سالمند و معرفی به کانون ایثار و شهادت جهت سرکشی و رفع مشکلات احتمالی آنها، برپایی موکب جذب خیرین در مسجد، جهت تهیه اقلام دارویی و بسته‌های معیشتی را از دیگر فعالیت‌های این کانون محله‌ای عنوان کرد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *