یکشنبه 17 تیر 1403 - Sunday 07 July 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / همایش تجلیل از خادمیاران رضوی فعال در رزمایش مواسات در بجنورد برگزار شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / همایش تجلیل از خادمیاران رضوی فعال در رزمایش مواسات در بجنورد برگزار شد
همزمان با دهه کرامت، همایش تجلیل از خادمیاران رضوی فعال در رزمایش مواسات در بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از خراسان شمالی، محمد اکبرزاده دبیر کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی در مراسمی که با حضور خادمان بارگاه رضوی و جمعی از مسئولان در محل سالن همایش بانک ملی بجنورد برگزار شد، خادمیاری را یک ظرفیت بسیار عظیم برشمرد و گفت: در حال حاضر 5 هزار و 600 خادمیار در خراسان شمالی خدمت می کنند که از این تعداد حدود 2 هزار نفر نیز توفیق کشیک در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) را دارند.

وی با بیان اینکه بیش از 4 سال است که دفتر آستان قدس در خراسان شمالی فعال شده، خاطر نشان کرد: خدمات بسیاری در حوزه کمک و رسیدگی به محرومان صورت گرفته که بخش اعظم آن توسط خادمیاران انجام گرفته است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی در ادامه با بیان اینکه یکی از ابتکارات آستان قدس این است که نذورات هر استان را در همان استان هزینه شود، بر ترویج فرهنگ نذر وقف تأکید کرد و گفت: باید این فرهنگ سازی به نحوی انجام شود که مردم استان، به جای بردن نذورات خود به مشهد، در دفتر آستان قدس در استان خراسان شمالی پرداخت کنند.

علی بیک زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی نیز در این مراسم هدف از اجرای طرح مواسات و همدلی را خدمت به هم نوع برشمرد و گفت: با اجرای رزمایش مواسات به نوعی صحنه های کمک به یکدیگر و یکی شدن در هشت سال دفاع مقدس، بار دیگر تداعی شد.

وی خاطر نشان کرد: در واقع این رزمایش به ما فهماند که با اتحاد و انسجام می توان در هر برهه ای، مشکلات را رفع کنیم.

محمد وحیدی،  نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی نیز افزود:  در سینه تک تک شما خادمیاران مدال خادمی امام مهربانی ها است که  افتخاری بالاتر از این نیست.

وی بیان کرد: مردم ایران در شرایط سخت ایجاد شده از کرونا با همدلی و کمک رسانی به محرومان به همه جهان ثابت کردند که همواره در کنار یکدیگر هستند.

گفتنی است، در این مراسم از چند نفر از خادمیاران رضوی خراسان شمالی تقدیر و تجلیل شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *