جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / کرمانشاه میزبان کاروان خدام رضوی در قالب جشن های زیر سایه خورشید

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / کرمانشاه میزبان کاروان خدام رضوی در قالب جشن های زیر سایه خورشید
دبیر سیزدهمین جشنواره بین‌المللی زیر سایه خورشید در استان کرمانشاه گفت: خدا را شاکریم که امسال هم استان کرمانشاه، میزبان جشن های بین المللی زیر سایه خورشید در سیزدهمین دوره شده است.

به گزارش آستان نیوز، فرهاد دوستی با بیان اینکه کرمانشاه هم‌اکنون میزبان خدام و پرچم متبرک آستان مقدس آقا علی بن موسی الرضا (ع) است، گفت : دیشب کاروان خدام رضوی وارد استان کرمانشاه شدند و تا جمعه با تدارک برنامه‌هایی متنوع در خدمت خدام و پرچم متبرک هستیم که مقدمات این برنامه با عنایت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و مساعدت‌های استاندار فراهم شده است.

دبیر سیزدهمین جشنواره بین‌المللی زیر سایه خورشید در استان کرمانشاه افزود: تمام کاروان‌های خدام رضوی ۴۸ ساعت قبل از سفر به استان‌ها تست کرونا انجام می‌دهند تا با صحت و سلامت وارد استان‌ها شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام، گفت: مراسم عطرافشانی مزار شهدا و  تجلیل از مدافعان سلامت و دیدار خدام با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از جمله برنامه های نیم روز اول این کاروان است.

تجلیل از کودکان کار، تجلیل از برگزیدگان و نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی استان، دیدار با خانواده معظم شهدا و تجلیل از برادران اهل سنت و نیرو‌های نظامی و چند برنامه فرهنگی از دیگر برنامه‌هایی است که دوستی به آن اشاره کرد.

وی با بیان اینکه تمامی برنامه‌های زیر سایه خورشید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، افزود: کرونا ویروس اغلب برنامه‌ها و مراسمات را تحت شعاع قرار داده، اما برنامه‌های تدارک دیده شده با رعایت موازین بهداشتی به‌صورت جشن‌های متمرکز، خیابانی و گروهی برگزار می‌شود .

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *